Umer Ahmed Sheikh

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Umer Ahmed Sheikh er en av 536 fastleger i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Umer Ahmed Sheikh

Veldig bra lege for llers nokså dårlig tilbud

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, som jeg fulgte da han flyttet til nytt senter. Jeg føler meg sett og hørt, og det er alltid rom for å snakke om ting.
Det som trekker ned dessverre er hele tilbudet rundt. Det er ingen venterom, man må sitte i en gang hvor absolutt alt høres. Samtaler som bør være fortrolige og som foregår i skranken, får man med seg. Hva slags medisiner vedkommende skal ha og andre ting. Det er blitt lettere å ringe senteret, men mottakelse man får på telefonen er veldig avhengig av personen som svarer. Noen snakker utydelig norsk, og forstår ikke heller hva man spør om. Jeg opplevde også å bli ledd av av en legesekretær. Det er fortsatt veldig mye som kan bli bedre der, og hadde det ikke vært for legen min, så hadde jeg søkt meg bort fra det legesenteret.

Fantastisk lege!

Dette er den første fastlegen jeg har som jeg føler meg 100% trygg og komfortabel hos. Han ser meg som pasient og tar problemene jeg kommer med på alvor. Han er også utrolig dyktig med barn. Kommer nok aldri til å bytte fastlege så lenge Umer jobber i Oslo

Dyktig og hyggelig fastlege

Jeg har hatt svært god erfaring med Umer som min faslege, Han erlyttende, energisk og forståelsesfull. Jeg vil anbefale ham på det varmeste.

Super lege

Dr. Sheikh er både dyktig og empatisk. Han tok seg god tid til å høre på mine problemer, til og med gav han meg en del ekstra tid da jeg fortalte om psykiske vansker. Det satte jeg stor pris på. Jeg vil på det varmeste anbefale Dr. Sheikh.

Good doctor

It was my first experience with a norwegian family doctor, he was quick to understand my case history. He took me seriously & took the relevant tests. I would definitely recommend this doctor.