Umer Ahmed Sheikh

Legene på St.Hanshaugen AS

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Umer Ahmed Sheikh er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Umer Ahmed Sheikh

Streng med sykemeldinger og B-preparater

Hyggelig og vennlig, men gir mye motstand ved sykemeldinger og sterke medisiner som sobril, imovane osv. Det har ført til at jeg ikke har harså mye sykefravær som tidligere og trives bedre på jobben. Terskelen for å "sykemelde meg" har blitt større.

Han liker å gjøre et grundig arbeide, så de gangene jeg har bestilt henvisning eller tilsvarende har jeg måttet komme til time. Han gjør det meste selv, bla celleprøve og føflekkfjerning, men henviser til spesialist hvis vi ikke kommer i mål.

Han er flink med elektroniske løsninger. Jeg kan bestille time, eResept og ekonsultasjon på helsenorge.no. Bestiller alltid time på nett og slipper ventetid på telefon. Pleier å få time innen et par dager, evt samme dag hvis det haster.

Han er ikke på kontoret hver dag, men jeg får time hos de andre legene hvis det haster. Litt trekk for tilgjengelighet.

Veldig bra lege for llers nokså dårlig tilbud

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, som jeg fulgte da han flyttet til nytt senter. Jeg føler meg sett og hørt, og det er alltid rom for å snakke om ting.
Det som trekker ned dessverre er hele tilbudet rundt. Det er ingen venterom, man må sitte i en gang hvor absolutt alt høres. Samtaler som bør være fortrolige og som foregår i skranken, får man med seg. Hva slags medisiner vedkommende skal ha og andre ting. Det er blitt lettere å ringe senteret, men mottakelse man får på telefonen er veldig avhengig av personen som svarer. Noen snakker utydelig norsk, og forstår ikke heller hva man spør om. Jeg opplevde også å bli ledd av av en legesekretær. Det er fortsatt veldig mye som kan bli bedre der, og hadde det ikke vært for legen min, så hadde jeg søkt meg bort fra det legesenteret.

Fantastisk lege!

Dette er den første fastlegen jeg har som jeg føler meg 100% trygg og komfortabel hos. Han ser meg som pasient og tar problemene jeg kommer med på alvor. Han er også utrolig dyktig med barn. Kommer nok aldri til å bytte fastlege så lenge Umer jobber i Oslo

Dyktig og hyggelig fastlege

Jeg har hatt svært god erfaring med Umer som min faslege, Han erlyttende, energisk og forståelsesfull. Jeg vil anbefale ham på det varmeste.

Super lege

Dr. Sheikh er både dyktig og empatisk. Han tok seg god tid til å høre på mine problemer, til og med gav han meg en del ekstra tid da jeg fortalte om psykiske vansker. Det satte jeg stor pris på. Jeg vil på det varmeste anbefale Dr. Sheikh.