Umer Ahmed Sheikh

Autorisasjon (2009)

Umer Ahmed Sheikh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Umer Ahmed Sheikh

Trygg og løsningsorientert

Umer har vært legen min i mange år og jeg er fornøyd. Jeg føler meg sett og hørt og samtalen er i fokus under legetimen. Eneste minuset er at det er litt venting på vanlig legetime. Forstår at det blir venting hvis også alle andre pasienter får tiden de trenger, slik jeg har fått. Supplert med e-konsultasjon har samarbeidet fungert utmerket.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Jeg har hatt Umer som fastlege i flere år og er veldig fornøyd. Han er tålmodig, lyttende og omsorgsfull, og jeg har følt meg ivaretatt på beste måte både som pasient og menneske. Hans pasientbehandling avspeiler faglig tyngde og kompetanse, og jeg kan ikke tenke meg en bedre fastlege!

Meget spesiell lege.

Har dessverre ikke mye godt og si om denne legen. Mest spesielle jeg noen gang har brukt. Blir ikke respekter og du har ingenting du skulle ha sagt.
Jeg måtte rett og slett bytte nå i høst, jeg orket ikke mer. Legen jeg har nå er helt super. Som natt og dag.

Hyggelig, interessert og flink fastlege

Vært veldig fornøyd med Umer Ahmed Sheikh, også i sensitive situasjoner som celleprøve, og fikk god oppfølging under graviditet. Han lytter, holder seg faglig oppdatert og er veldig hyggelig. Han har vært en god fastlege for både meg, min datter og min mann.

Kunnskapsrik og empatisk

Fin å prate med og kunnskapsrik, både når det gjelder fysiske og psykiske problemer.

Gjør enkle kirurgiske inngrep på kontoret, og er veldig flink.

Anbefales 100%!