Lizeth Lind Jørgensen

Bellevue helsesenter

2008

Bellevue helsesenter Telefonnummer33 30 44 9033 30 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy
Lizeth Lind Jørgensen er en av 5 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Lizeth Lind Jørgensen

Svak oppfølging

Har dårlige erfaringer. Følger ikke opp det hun lover å ordne, gir ikke svar på spørsmål hun lover å svare på. Byttet til annen fastlege.

En lege som ikke følger opp

Umulig å få tak i, alltid forsinket og følger ikke opp. Tror neppe pasientlisten hadde vært lang om hun ikke hadde overtatt Dr. Brevik sin.

God lege og godt menneske

Jeg har aldri hatt en lege som jeg kan snakke med og samarbeide med som henne. Hun lytter og gir råd og tar meg på alvor. Sender videre når hun mener at det er nødvendig. Veldig glad I henne.

Hun er et tydelig og ikke minst dyktig lege som tar seg tid til å lytte

Da min gamle lege var Dr. Brevig, og jeg fikk henvisning fra ham til henne, byttet jeg til henne, med det resultat at også alle våre tre voksne barn benytter henne som vår families fastlege.
Jeg kan sterkt anbefale henne som en våken, tydelig og dyktig almenpraktiserende lege.
Har ingen reservasjoner i det hun hurtig stiller diagnose, henviser, og vurder hva som blir kommunisert.
Hun har gode konfidensielle psykososiale antenner, noe som oppfattes som entydig positivt.

Dyktig, medmenneskelig og god oppfølging.

Svært fornøyd med Lind Jørgensen som lege.
Hun virker interessert, tar seg tid og kommuniserer godt. Er medmennesklig og oppleves som trygg og dyktig i jobben sin. Fått god oppfølging. Anbefaler som fastlege.