Lizeth Lind Jørgensen

Dr Brevig

2008

Dr Brevig Telefonnummer33 35 21 3033 35 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjernåsveien 13a 3142 Vestskogen
Lizeth Lind Jørgensen er en av 1 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Lizeth Lind Jørgensen

Dyktig, medmenneskelig og god oppfølging.

Svært fornøyd med Lind Jørgensen som lege.
Hun virker interessert, tar seg tid og kommuniserer godt. Er medmennesklig og oppleves som trygg og dyktig i jobben sin. Fått god oppfølging. Anbefaler som fastlege.

Fantastisk bra lege

Jeg føler at denne legen tar deg alvorlig og gjør en langt grundigere sjekk enn andre leger jeg har benyttet.
Hun lytter til meg og forklarer på en tydelig og fin måte.

Kunskapsrik

Meget dyktig vet hva hun driver med, har selv vært i helsevesnet. Forklarer greit hvorfor hun mener ting er som de er. Gir ikke medisiner eller behandling dersom det ikke er nødvendig.

Ikke kunnskapsrik og manipulerende

Denne legen nekter å sende henvisning. Hvis hun ikke liker deg fordi du vet mer enn henne, demonstrerer hun er arrogant i møte med pasienten og forholder seg til egen vurdering. Hun har som andre fastleger ingen kunnskap om verken hormoner og vitaminer/mineraler. Derfor blir man overkjørt. Det sier hun er hennes vurdering som gjelder. Hvordan jeg som gammel og godt kjent med min helse, bryr hun seg ikke om. Det er også et faktum at man kan bli sittende på venteværelset i opp til en time. Men hun er sjarmerende inntil hun blir sint fordi jeg ikke aksepterer at hun overkjører meg.

Dyktig lege

Jeg har gått til Lind en årrekke, og kan anbefale henne på det varmeste.
Hun er alltid imøtekommende og lyttende, er kunnskapsrik og handlekraftig.
Enste minus må være at det kan påløpe endel forsinkelser ved timer sent på dagen.