Rune Slettbakk

Autorisasjon (2010)

Rune Slettbakk er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Rune Slettbakk

Dyktig og ærlig lege

Jeg har gått til Slettbakk siden han kom til Klepp, og er svært fornøyd. Han er trygg og dyktig, med et glimt i øyet og gir klar melding, men på en høflig måte. Jeg har alltid følt meg ivaretatt og hatt gode samtaler med han. Han er faglig oppdatert, og vi kan ha gode faglige samtaler. Jeg har alltid fått den hjelp jeg har hatt behov for. Dessverre har han full liste, ellers ville jeg anbefalt han til de som trenger fastlege.

Ikke fornøyd

Gruer meg til å komme inn til denne legen når jeg sitter å venter på venterommet.
Opplever han som at han ikke tror på meg, klarer ikke å gi meg god hjelp.
Syns han er ubehagelig å snakke med.

Virker som han ikke har tid til meg, å vil ha meg fortest mulig ut av kontoret sitt.

En trygg og god lege

Rune har vært min og mine barns lege i noen år. Vi føle oss godt ivaretatt når vi kommer, han viser omsorg for alle i rommet er vi flere som kommer. Lytter, forståelsesfull, morsom, og ærlig. Vi er fornøyd med Skettbakk.

Kunnskapsrik og direkte.

Slettbakk virker erfaren og fremstår som dyktig i faget. Har aldri kommet ut fra en legetime hos han og vært i tvil på hva som er i veien. Veldig flink og ryddig. Nødvendig å nevne at Slettbakk er helt ærlig, ganske direkte og kan fremstå noe arrogant, og er derfor gjerne ikke legen for alle.

Føler meg godt ivaretatt

Profesjonell, varm, forståelsesfull, direkte, informerende og tar seg god tid. Dyktig og jeg føler meg alltid godt tatt imot og ivaretatt hos Slettbakk - både for egen del og for barnet mitt.