Rune Slettbakk

Skulevegen 7 4350 Kleppe
Rune Slettbakk er en av 21 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Rune Slettbakk

Ikke fornøyd

Gruer meg til å komme inn til denne legen når jeg sitter å venter på venterommet.
Opplever han som at han ikke tror på meg, klarer ikke å gi meg god hjelp.
Syns han er ubehagelig å snakke med.

Virker som han ikke har tid til meg, å vil ha meg fortest mulig ut av kontoret sitt.

En trygg og god lege

Rune har vært min og mine barns lege i noen år. Vi føle oss godt ivaretatt når vi kommer, han viser omsorg for alle i rommet er vi flere som kommer. Lytter, forståelsesfull, morsom, og ærlig. Vi er fornøyd med Skettbakk.

Kunnskapsrik og direkte.

Slettbakk virker erfaren og fremstår som dyktig i faget. Har aldri kommet ut fra en legetime hos han og vært i tvil på hva som er i veien. Veldig flink og ryddig. Nødvendig å nevne at Slettbakk er helt ærlig, ganske direkte og kan fremstå noe arrogant, og er derfor gjerne ikke legen for alle.

Føler meg godt ivaretatt

Profesjonell, varm, forståelsesfull, direkte, informerende og tar seg god tid. Dyktig og jeg føler meg alltid godt tatt imot og ivaretatt hos Slettbakk - både for egen del og for barnet mitt.

Flink lege

Kjempeflink lege, som tar deg på alvor og virkelig vil hjelpe. Kjempefornøyd!

Ingenting er så fælt som å bli møtt av en lege som ikke tror på hvor vondt du har, eller hvor syk du faktisk er... Men denne legen er ikke slik i det hele tatt! Har blitt tatt godt i mot av ham, både med meg selv og med barna mine. Og har alltid følt at han ønsker å forstå og hjelpe best mulig.