Berit Marie Lien

Danholmen 3 3128 Nøtterøy
Berit Marie Lien er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Berit Marie Lien

Vil ikke anbefale

Jeg hadde lien som fastlege i 15 år.

Positivt:
Hun var rask med å skrive papirer og legeerklæringer, og henvise til psykisk helsetjeneste.

Negativt:
Jeg følte at hun oppførte seg nedlatende, og viste lite respekt for meg og min fysiske helse. Hun virket mange ganger irritabel, og ungikk ofte å forklare eller i det heletatt undersøke fysiske plager.

Føler deg liten når du skal dit

Føler hun ikke tar problemer seriøst nok, og konkluderer fort med at: det er bare sånn det er. Føler hun er vanskelig å snakke med, og man føler seg ''liten'' når man er der. Har aldri gledet meg til å dra dit.

Dårlig til å lytte og til tider arrogant

Føler at hun ikke lytter godt nok til hva som er problemet og faktisk forsøker å finne en løsning. Fremstår som bedrevitende. Jeg føler meg liten når jeg går til henne og prøver derfor å unngå det.

Veldig god fastlege

Har gått til henne de siste årene og må si jeg er veldig fornøyd. Lien er en veldig dyktig lege, som tar hensyn og alltid er hjelpsom. I tillegg er hun handlekraftig, og effektiv.

Variabelt inntrykk

Hun kan være forståelsesfull for i neste omgang å være irritert. Hun kan trekke litt for raske beslutninger, men har mange ganger tatt problemer på alvor og henvist videre noe som har vært viktig.