Berit Marie Lien

Autorisasjon (1993)

Berit Marie Lien er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Berit Marie Lien

Hun vet best

Oppleves som at hun går i forsvarsposisjon med en gang man stiller spørsmål. Hun vet best og argumenterer for seg selv ved å informere hvor lenge hun har vært lege. Vanskelig å bli hørt og vanskelig å få henvisning videre

Fantastisk

Har hatt Berit Lien som lege i over 20 år. Jeg er særdeles fornøyd. Hun er faglig dyktig, lytter til hva jeg sier, viser omsorg og ikke redd for å henvise videre hvis behovet er der. Setter enormt pris på at hun kjenner meg så godt at hun ser med en eneste gang at noe er galt eller at ting gå bedre.Takker også for at hun er ærlig og sier ting som det er. Anbefaler og framsnakker Berit Lien til alle.

Beste legen som finnes

Flink til og følgeopp og lytter til det du har å fortelle. Håper hun er lege i mange år til. Både jeg og barna har henne. Å vi kjører fra Revetal til Nøtterøy.

Det finnes bedre

Hun er stort sett hyggelig, men det føles falskt. Skifter både humør og meninger fort og får kommentarer som «trenger vi å gjøre det da?» på ting som man anser som nødvendig. Jeg har vanskelig å vite hva jeg kommer til, men noe som er en låst inntrykk nå er, skeptisk lege, uansett hva det gjelder. Hun gjør at du føler deg liten, og hun vet alltid best.

For allmenn folk som sliter innimellom er hun flott, men med noen med syndrom eller andre mer komplekse plager, det finnes forhåpentligvis bedre leger der ute.

Oppdatert og god oppfølging

Familien min og jeg har brukt Lien i mange år. Vi er alle veldig fornøyde med henne som vår fastlege. Det føles trygt og hun er oppdatert og kunnskapsrik på helsefeltet. Hun er god på å følge opp og henviser videre når nødvendig. Min kreftsyke mor ble meget godt ivaretatt med bl.a. hjemmebesøk. Hun har respekt for andres tid og er som regel veldig punktlig. Samtidig vier hun god nok tid og oppmerksomhet når jeg er der. Hun er hyggelig, lyttende og tilstede i samtalene. Jeg fikk henne selv anbefalt og kan trygt anbefale henne videre. Alt i alt, vi føler oss meget godt ivaretatt!