Berit Marie Lien

Autorisasjon (1993)

Berit Marie Lien er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Berit Marie Lien

Føler deg liten når du skal dit

Føler hun ikke tar problemer seriøst nok, og konkluderer fort med at: det er bare sånn det er. Føler hun er vanskelig å snakke med, og man føler seg ''liten'' når man er der. Har aldri gledet meg til å dra dit.

Dårlig til å lytte og til tider arrogant

Føler at hun ikke lytter godt nok til hva som er problemet og faktisk forsøker å finne en løsning. Fremstår som bedrevitende. Jeg føler meg liten når jeg går til henne og prøver derfor å unngå det.

Veldig god fastlege

Har gått til henne de siste årene og må si jeg er veldig fornøyd. Lien er en veldig dyktig lege, som tar hensyn og alltid er hjelpsom. I tillegg er hun handlekraftig, og effektiv.

Variabelt inntrykk

Hun kan være forståelsesfull for i neste omgang å være irritert. Hun kan trekke litt for raske beslutninger, men har mange ganger tatt problemer på alvor og henvist videre noe som har vært viktig.

Lite ydmyk

Lien er faglig dyktig, men mangler evnen til å lytte. Når det er sagt, så er det viktig å si at hun følger opp der det trengs. Det oppleves bare som om hun gjør det fordi hun vet det er riktig, og ikke fordi hun mener det er nødvendig. Har aldri følt meg så ukomfortabel med noen lege, og vil derfor desverre ikke anbefale henne til andre.