Christina Kvenseth

Autorisasjon (2013)

Christina Kvenseth er en av 16 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Christina Kvenseth

Lite imøtekommende

Lite imøtekommende, sitter igjen med en følelse av å ikke bli trodd. Fikk ikke hjelp til det jeg hadde behov for. Byttet raskt fastlege etter flere legetimer der jeg ikke ble tatt på alvor.

Godt inntrykk av lege

Christina opplever jeg som interessert, undersøkende og villig til å utrede nøye for å utelukke feildiagnostisering. En blid og varm person med rolig fremtoning. Opplever henne som medmenneskelig og faglig seriøs.

Leger er også mennesker, og jeg unner dem å ha et liv ved siden av jobb som kanskje gjør at det i perioder vil være vikarer. Jeg har kun hatt positiv opplevelse av vikarene når det har vært tilfelle, og ikke følt at jeg «må begynne på nytt». Tvert imot har det vært fint å få innspill fra ulike personer, faglig bakgrunn og erfaringsnivå.

Dyktig og god lege som ser deg

Christina er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende, ser deg som menneske og ikke bare pasient. Alltid tilstrebet å gi best mulig hjelp på alle områder. Kan varmt anbefale Christina!

Aldri møtt legen på 2år

Kun vært hos udugelige vikarer som ikke kjenner min sykdomshistorikk.
Stress å dårlig tid er gjenganger desverre. Dårlig service også.

Sjokkerende dårlig

Vært i en del kontakt med helsevesenet i Norge og diverse legekontor, men aldri møtt liknende som ved Sortland Legekontor. Helt utrolig hvor lite imøtekommende og hvor uhjelpsom man kan være i en slik stilling. De i skranken er ufattelig dårlig på både kunnskap og medmenneskelighet. Nekter å tilby øyeblikkelig hjelp, nekter å sjekke journal, nekter å sette opp time.. Utrolig! Måtte skifte fastlege etter gjentatte ganger med slike møter.