Shashi Vedå Royala

Autorisasjon (2011)

Loddefjord Legesenter Telefonnummer55 51 33 6055 51 33 ...
Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Vedå Royala er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Vedå Royala

En dyktig lege

Dette er en lege som ikke bare er dyktig i sitt felt, men som også tar seg tid til å lytte, høre på innspill og synspunkter fra pasienten. Føler alltid at jeg har fått luftet mine bekymringer og hatt en lege som har lyttet til dem, kommet med råd og løsninger. Svarer også alltid høflig og grundig på meldinger på minhelse. Anbefales!

Trygg og dyktig lege

Meget flink , grundig og dyktig lege . Stort hjerte for sine pasienter - er utrolig .
Har alltid følt meg godt ivaretatt og han følger genuint oppfulgt.
Tommel ooo

Veldig medmenneskelig og kunnskapsrik

Føler meg veldig godt ivaretatt.
Royala er sympatisk og kunnskapsrik.
Har aldri møtte en lege som i tillegg til faglig dyktig også har medmenneskelige egenskaper.

Trygg og kunnskapsrik

Fra første stund har Dr Royala vist seg å være en dyktig og omsorgsfull lege. Han tar seg tid til pasientene og gjør sitt ytterste for å hjelpe. Oppfølgingen er også veldig bra!
Har ingenting negativt å si.

Overstyrende

Jeg ser Royala får gode omtaler. Det går jeg ut fra ikke er fra pasienter som Royala mener har atferdsvansker. Jeg nevnte en diagnose ved første konsultasjon, da snudde stemningen momentant, fra svært imøtekommende, til at mine behov og ønsker ble satt spørsmålstegn ved. Svar på seinere spørsmål bekrefter for meg inntrykket av at voksne personer med sammensatte behov og behov for tydelig kommunikasjon (f.eks ved begrunnelse for reseptforskrivning) ikke har noe som pasient hos Royala å gjøre.
Det er mulig opplevelsen ville vært en annen om Royala arbeidet ved et annet kontor. Det falt ikke heldig ut å nevne tidligere vansker ved Loddefjord, for en nyere ansatt lege.