Øyvind Bjerkreim Strand

Autorisasjon (2013)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Øyvind Bjerkreim Strand er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Bjerkreim Strand

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Øyvind var vikar for min fastlege som jeg var nære på å bytte fra. Jeg gikk gjennom en enormt tøff tid og gudsjelov fikk jeg på grund av sykdom hos fastlegen min gå til Øyvind en gang, hvilket jeg fortsatte med i år i etterkant. Han er utrolig empatisk, tålmodig og engasjert og var en enorm bidragsyter til at jeg i dag har det bedre. Øyvind ser deg, lytter til deg og får ting gjort. Kan ikke annbefales varmere.

Grundig og sympatisk

er veldig fornøyd med Øyvind som lege etter at min gamle lege gikk av med pensjon. Han tar alt du kommer med på alvor, er grundig i tillegg sympatisk å snakke med. Anbefales!

En lege som ser deg, og virkelig vil hjelpe

Overskriften sier vel alt. Strand er en av få leger jeg har møtt på, som virkelig har empati for pasientene sine og som ønsker å hjelpe til.

Han ønsker sterkt å hjelpe

Øyvind Strand v/ Fastlegene Colosseum er, trass i en litt forsiktig stil, en lege som virkelig vil finne de beste løsninger for sine pasienter. Kompenserer aldri med en stor stil når han er utrygg...,men forsøker heller å finne ut av fakta og hva som er beste behandling. Dette er en av årsakene til av vi føler at vi er på et trygt sted hos ham. Et flott eksempel på en yngre lege som passer i yrket som lege!

Fantastisk flink sommervikar

Øyvind har vært sommervikar for min fastlege og jeg er meget fornøyd med Dr. Strand! Han lytter, tar seg god tid, dømer ikke og er meget harmonisk og kompetent. Dette er en skikkelig god lege! En av de beste jeg har møtt.