Øyvind Bjerkreim Strand

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Øyvind Bjerkreim Strand er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Bjerkreim Strand

Grundig og sympatisk

er veldig fornøyd med Øyvind som lege etter at min gamle lege gikk av med pensjon. Han tar alt du kommer med på alvor, er grundig i tillegg sympatisk å snakke med. Anbefales!

En lege som ser deg, og virkelig vil hjelpe

Overskriften sier vel alt. Strand er en av få leger jeg har møtt på, som virkelig har empati for pasientene sine og som ønsker å hjelpe til.

Han ønsker sterkt å hjelpe

Øyvind Strand v/ Fastlegene Colosseum er, trass i en litt forsiktig stil, en lege som virkelig vil finne de beste løsninger for sine pasienter. Kompenserer aldri med en stor stil når han er utrygg...,men forsøker heller å finne ut av fakta og hva som er beste behandling. Dette er en av årsakene til av vi føler at vi er på et trygt sted hos ham. Et flott eksempel på en yngre lege som passer i yrket som lege!

Fantastisk flink sommervikar

Øyvind har vært sommervikar for min fastlege og jeg er meget fornøyd med Dr. Strand! Han lytter, tar seg god tid, dømer ikke og er meget harmonisk og kompetent. Dette er en skikkelig god lege! En av de beste jeg har møtt.

Flink

Veldig fornøyd med han som lege. Han tar seg god tid til deg. Lett og snakke med, og ikke minst trygg. Han er også utrolig flink med barn.