David Wendelbo Kornmo

Autorisasjon (2012)

David Wendelbo Kornmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av David Wendelbo Kornmo

Ikke fornøyd

Føler meg ikke tatt på alvor. Blir snakket til som om jeg bare finner opp symptomer. Vanskelig å bli hørt.

Mangler empati og virker dømmende

Hatt han et par års tid (pga ingen andre ledige å bytte til) men nå klarer jeg ikke mer. I komplisert sak der et par henvisninger ikke gir svar og blodprøvene er fine virker han likeglad med å sende meg hjem like dårlig som jeg var da jeg tok kontakt. Gang på gang. I stedet for å foreslå ting å prøve er det jeg som må spørre "kan det eller det hjelpe" hvorpå han virker irritert og går skjelden med på å prøve.

Aldri lenge å vente på time og ordner reseptfornyelser raskt.

Dyktig lege

David er en rolig person som har kunnskap om mye og sender deg videre til utredning når det er nødvendig. Han er god på kommunikasjon og ta pasienten på alvor. Hans trygge fremtoning kan roe ned den mest engstelige person.

Grundig, tillitsvekkende, lyttende.

Har hatt Kornmo som fastlege litt over ett år.
Jeg er fornøyd med ham, undersøker grundig. Har videresendt til undesøkelse på sykehus.
Resepsjon/sekretærene kunne med fordel hatt en mer imøtekommende oppførsel. Føler jeg blir møtt med arroganse, ser det samme mot andre pasienter mens jeg sitter på venterommet.
Får følelsen av å være til bry, og at de har langt viktigere ting å gjøre.

Trygg og kunnskapsrik

God lege, som hører på det du har å si. Det er enkelt nok å få time på kontoret der. god beliggenhet og lett å komme seg frem. Kornmo hjelper med man trenger og lytter. Timene går ganske raskt men føler meg allikevel sett og hørt for det meste.