David Wendelbo Kornmo

Sentrum Legekontor Drammen

Autorisasjon (2012)

David Wendelbo Kornmo er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av David Wendelbo Kornmo

Bra fyr, sannsynligvis grunnen til at jeg er i live

Hadde ikke vært hos legen på mange år, såvalgte meg ny fastlege på min egen alder. Gikk til ham med et problem, en time senere var jeg på sykehuset under utredning for kreftdiagnose. Et par dager etterpå operert og så startet cellegift. Dette utelukkende fordi jeg ble møtt av en lyttende og effektiv lege. Jeg tviler på at jeg hadde vært i live i dag om han ikke hadde vært så effektiv!

Elendig kundeservice

Jeg ringte inn for å bestille time og ble møtt av en spydig dame som ikke ville hjelpe. Hun hadde en "ikke mitt problem"-måte å kommunisere på og det endte i at jeg byttet fastlege. Slik vil jeg ikke bli møtt på et legesenter.

Lytter dårlig

Legen er rask i konklusjonene og hurtig på data. Går virkelig unna, er veldig effektiv med et noe alvorlig ytre. Legen lytter dårlig, føler meg noe overkjørt, men også lite hørt. Virker som legen altid vet bedre enn pasienten sine egne erfaringer. Virker noe "firkantet" og "robot" aktig i væremåte. Virker temmelig opphengt i regler og retningslinjer. Føler interessen fra legen var svært liten for å høre på mine egne erfaringer som er riktig for meg. Følte kontakten mellom meg som pasient og lege ble dårlig. Da blir også tilliten automatisk svekket fra meg som pasient. Virket også litt "agent" aktig.
Alt kan ikke gå etter boken, slik at legen helt klart må lytte mer til pasienter sine egne erfaringer. Da vokser også tilliten og godfølelsen for pasientene.

Helt fantastisk

Flyttet til drammen og valgte å bytte over til Kornmo som fastlege. Angrer ikke i det hele tatt. Tar seg tid til å høre på, forklarer årsak/virkning, har godt humør og omgåelig.

Trygg og flink

Meget flink lege. Han lytter og tar deg på alvor , og mange følelsen av at han virkelig vil hjelpe . Anbefales på det varmeste .