David Wendelbo Kornmo

Autorisasjon (2012)

David Wendelbo Kornmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av David Wendelbo Kornmo

Usympatisk lege

Verdens dårligste lege. Utrolig usympatisk, lytter ikke og har ingen forståelse for det pasienter går gjennom. Anbefales IKKE.

Trygg og kunnskaprik

Byttet fastlege. Hadde samme fastlege i 30 år og angrer ikke på at jeg byttet. Alltid tilgjengelig og tar deg på alvor. Sender deg alltid videre til spesialist.
Føler meg alltid 100 prosent trygg på han.Må sjelden vente mer enn 5 minutter på timen.

Varmt menneske og fremstår som en kunnskapsrik lege!

Denne legen virker kunnskapsrik og trygg i faget sitt. Jeg kjenner meg tatt på alvor og ivaretatt rent medisinsk sett. David Kornmo har opplagt også medmenneskelig varme, evne og ikke minst vilje til ydmykhet i møte med sine medmennesker og livet. Jeg har nylig gått igjennom den mest krevende tiden jeg har opplevd så langt i livet. Dette med tilhørende konsekvenser for helsen/samtidig helseproblematikk. Kornmo forsøker virkelig å forstå, samt bidra med reell hjelp i situasjonen. Han har vært til stor støtte. Det er lett å ønske alt det beste til Kornmo, for den legen og for det fine medmennesket han er! Jeg håper han beholder sin faglige og hjertevarme interesse for pasientene sine igjennom et langt yrkesliv som lege!

Trygg, kunnskapsrik, tilgjengelig, omsorgsfull

David Kornmo har vært min fastlege siden 2018. Han har vært trygg, pålitelig og omsorgsfull i alle våre møter over de siste 4 årene. Føler meg godt ivaretatt når jeg snakker med ham.

Grundig

Byttet lege til David når min lege gitt ut i pensjon. Han tar meg på alvor og man får raskt time. Han leser seg opp i journalen. Føler dog at kommunikasjonen er veldig unaturlig, virker som han har fått veiledning på hvordan han skal snakke med mennesker da det virker litt utfordrende.

Resepsjonen er HELT katastrofe, har aldri blitt møtt hyggelig i telefonen eller ved oppmøte. Når jeg har sitti på venterommet har jeg uten unntak opplevd at de er ufyselig mot de andre pasientene. De er frekke mot eldre og viser null forståelse for at de f.eks. Er dårlig til bens når de skal inn til legen eller hører dårlig. Synes det er merkelig at legene på kontoret ikke tar tak i oppførselen deres for det er virkelig ikke akseptabelt. Har sterkt vurdert å bytte lege bare på grunn av helsesekretærene.