David Wendelbo Kornmo

Autorisasjon (2012)

David Wendelbo Kornmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av David Wendelbo Kornmo

Fantatisk lege

Jeg hadde ikke David som fastlege veldig lenge, og byttet kun lege fordi jeg trengte en som var litt nærmere. Jeg vet ikke om det var riktig valg.

Jeg var hos ham en del ganger det året han var fastlegen min, både for sykemelding pga utbrenthet og fysiske plager som kink i nakken og knekt tå. Han tok meg alltid seriøst, var veldig forståelsesfull da jeg snakket om depresjon, dyktig når det gjaldt de fysiske skadene, og var flink til å lytte. Hadde alltid et smil om munnen, og var rett og slett en ålreit fyr og en god lege!
Angrer litt på at jeg bytte lege...

Trygg,faglig dyktig rolig

Jeg har vært pasient hos David noen ganger da min fastlege har hatt ferie .
Jeg har alltid blitt ivaretatt på best mulig måte.
Flere av mine tidligere kollegaer har spurt meg da de har fått David som fastlege.Jeg har alltid annbefalt han.Samlige har kommet og sagt jeg hadde helt rett.De er alle meget fornøyd og føler seg trygg og ivaretatt .
Han er en alvorlig ung mann,men det kan virke tillitsvekkende.

Trygg, hyggelig og profesjonell

David er en imøtekommende og dyktig lege som jeg har vært veldig fornøyd med. Den eneste grunnen til at jeg bytter lege er at jeg har flyttet fra Drammen. Hvis jeg skulle sagt noe negativt om David, så er det at det kan ta noen dager før man får legetime.

Imøtekommende og følger opp

Holder fokus på deg, stiller kontrollspørsmål ønsker å vite hva som er viktig for deg.
Meget god oppfølging, forklaring av prøveresultater og anbefalinger.

Bra fyr, sannsynligvis grunnen til at jeg er i live

Hadde ikke vært hos legen på mange år, såvalgte meg ny fastlege på min egen alder. Gikk til ham med et problem, en time senere var jeg på sykehuset under utredning for kreftdiagnose. Et par dager etterpå operert og så startet cellegift. Dette utelukkende fordi jeg ble møtt av en lyttende og effektiv lege. Jeg tviler på at jeg hadde vært i live i dag om han ikke hadde vært så effektiv!