Dario Besirevic

Autorisasjon (2013)

Dario Besirevic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dario Besirevic

Exceptional medical care!

Finding a dependable and empathetic (family) doctor is mostly a daunting task, especially if you move to another country, as I did 2 years ago.

Dr. Dario Besirevic embodies a rare combination of high prof. competence, profound empathy and really listening to your problems (not just typing on his computer where you have the feeling to speak to a wall (and you probably know what I mean) and perfectly balances the approachability of a youthful spirit.

He excels in his ability to quickly diagnose my health issues, giving me the necessary treatment, or referrals to specialists, which demonstrates his commitment to patient care.

If you're seeking for all the above mentioned points, I can truly recommend Dr. Besirevic!

(PS: My decision to write this review, the 1st online ever for me, underlines my satisfaction and confidence in his services.)

[Navn fjernet av moderator]

Empatisk og kunnskapsrik lege

Har aldri opplevd å bli møtt med så mye varme, kunnskap og forståelse av en fastlege. Og godt humør!

Hyggelig og erfaren fastlege

Dario er opptatt av å gi korrekt pasientbehandling, empatisk og svært dyktig. En sann profesjonell i sitt felt. Anbefales!

Han skal jeg beholde

Dario er dyktig til å lytte, også å høre de tingene som ligger litt mellom linjene. Der scorer han mad på sosiale skills. Han tar meg seriøst, samtidig som han er avslappet, den slags smitte tar jeg any day. Han ikke ufeilbar, men han retter opp i hva enn som har gått skeis, og han tar det på alvor. Oppsummert kan man si at det ligger 10 voksenpoeng i potten til Dario, jeg stoler på ham, og jeg har trust issues herfra og ut evigheten. Jeg håper bare ikke han flytter en dag, for da flytter jeg også.

Bedre menneske skal du lete lenge etter.

Jeg startet hos Dario høsten 2016 da han jobbet i råde sammen med mammaen sin som har vært fastlegen til min kone i 20 år. Jeg valgte å beholde Dario som fastlege selvom han startet i Oslo ettersom han er så flink lege og ett bra menneske. Jeg bor i Sarpsborg så det er ett stykke å kjøre men det er verdt turen. Takk Dario for at du er den du er :) mvh [Navn fjernet av moderator]