Dario Besirevic

Autorisasjon (2013)

Dario Besirevic er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dario Besirevic

Herlig person

Ventet på Dario ca 1 år (venteliste) ble ikke skuffet.
Følte meg ivaretatt fra første stund og har hatt en tydelig bedring av min mentale helse. Dario er tvers gjennom et godt menneske og jeg føler han oppriktig bryr seg. Kommer aldri til å bytte han

Super

Dario er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er faglig dyktig og tar pasienter på alvor, i tillegg til at han møter deg med varme og humor(dersom det er anledning for det).

Overaskende

Fantastisk inntrykk hos ny fastlege - god oppfølging og ble till og med ringt opp for å gå gjennom prøvesvar.

Dario oppleves å skape et trygt rom så jeg får lyst til å dele ting som jeg ellers syntes er vanskelig. Han tar seg svært god tid, og ble sittende ved en anledning i 50 min. Han stiller gode spørsmål som får meg til å reflektere, samtidig som han motiverer meg til å selv ønske å gjøre endringer i livet.
Jeg har aldri opplevd dette på mine mange år.
Han skal jeg aldri bytte

Dårlig kommunikasjon og oppfølging

Opplevde Dario som vanskelig å ha med å gjøre. Jeg fikk ikke hjelp til plagene jeg kom med, og fikk heller ikke forslag til alternativ.

Ved et annet besøk etter sykdom fikk jeg vite at man kunne gå på jobb selv om man er syk.

Jeg har aldri opplevd problemer med tidligere fastleger, men i dette tilfellet måtte jeg bytte.

Svært grundig, medmenneskelig og profesjonell.

Dr. Beširević er en utrolig bra fastlege som er like humoristisk og hyggelig som han er kunnskapsrik og dyktig som lege. Han gir god oppfølging og tar problemer og bekymringer på alvor. Kunne ikke vært mer fornøyd!