Dario Besirevic

Autorisasjon (2013)

Dario Besirevic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dario Besirevic

Empatisk, vittig og kunnskapsrik!

En utrolig kunnskapsrik og forståelsesfull lege, med vittige kommentarer! Bistår med henvisning og behandling av både somatiske og kognitive utfordringer med forståelse og respekt. Dario er en motivert lege som fremstår oppdatert og fokusert på pasientens beste. Han har en trygg utstråling og skaper seg et helhetsbilde av pasientens tilstand med svært gode kommunikasjonsferdigheter og intuisjon. Ingen tidligere fastlege-erfaringer kan måle seg.

[Navn fjernet av moderator]

Super hyggelig og profesjonell lege

Veldig profesjonell lege, behagelig å snakke med og framstår å forstå seg på det psykiske…og ikke minst masse humor :)

Fantastisk lege

Jeg var hos Dario første gang på fredagen som var, da min fastlege ikke var der.Dario var veldig hyggelig,og utrolig morsom.han kan virkelig anbefalles
.mvh (Navn fjernet av moderator)

En fantastisk lege.

Jeg hadde Dario i 2 år helt til han sluttet i Råde. En helt fantastisk lege som tar seg tid til og høre på mine problemer, og ikke minst prøver og gjøre noe med det. Når jeg hadde konflikt med jobb d da helsen sviktet i 6 mnd var Dario der for meg og støttet meg, var med i møter med sjefer osv. Meget kunnskapsrik mann som og så henviser videre da han blir usikker. Kunne ikke hatt en bedre lege og savnet vil være stort.
Eneste "dårlige" var sure kontor damer som tok telefonen og møtte deg når du kom inn.

Beste legen jeg har hatt

Dario er flink til å lytte, forståelsesfull, nøler ikke med å henvise videre hvis det er noe som trenger videre oppfølging. Han har glimt i øyet og er morsom, så selv på de verste dagene har jeg gått derfra med ett smil. Han er også flink med barn. Anbefales!