Jan Ove Høie

Nylundsbakken 2 4280 Skudeneshavn
Jan Ove Høie er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Jan Ove Høie

Helt ok

Helt ok, tar seg tid til å lytte, men ser stort sett inn i datamaskinen. Har aldri opplevd å bli ropt opp, for så å leke gjemsel med legene, men i skudenes skjer dette. Normal høflighet bør være å vente på pasienten og ta den i hånda. Samme gjelder de på lab-en. Roper med døra på gløtt "vær så god neste". Har ikke vært lenge, så det skjer kanskje ikke hver gang, men ikke godt nok synes jeg.

Veldig bra

Bare en fornøyelse å være hos lege, sykepleier og skrankepersonale, et eksempel til etterfølgelse.
Smilende personale som viste interesse for at jeg var der.

Dyktig lege

Legen er flink og god, tar seg tid til undersøkelsen og lytter hva pas har og si. MEN en av sekretærene er frekk,uprofesjonel, legger på før samtalen er over

Kunnskapsrik

Tar seg god tid til undersøkelser, men er elendig service av personell i luken ved time bestilling. Opplever å bli kjeftet på og veldig uhøflig oppførsel.

Bra lege, dårlige sekretærer

Ufattelig god lege, tar deg seriøst og ikke så lang ventetid. Sekretærene derimot. Uhøflige, frekke og dårlige norsk kunnskaper. Når du først ringer til legen for å få time så er det- hvertfall i mitt tilfelle med tarmsykdommer litt viktig å få forståelse.. Fortsetter det slik så kommer jeg til å bytte lege.. Legene bør absolutt ta tak i dette problemet slik att de ikke ødelegge rykte sitt mer..