Raj Singh Hothi

Autorisasjon (2015)

Strømmen Legesenter Telefonnummer63 81 49 4463 81 49 ...
Sagbruksveien 59 2010 Strømmen
Raj Singh Hothi er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Raj Singh Hothi

Meget hyggelig og dyktig lege.

Vi er kjempefornøyd med legen vår. Hele familien bruker han. Han er flink og tolmodig med barna våre. Han viser meget god forståelse for våre behov.

Beste fastlegen!

Jeg og familien hadde lenge en fastlege som ikke tok seg ordentlig tid og var veldig kald. Dr Singh derimot er det stikk motsatte. Kjempe flink lege, og vet alltid at det er verdt å dra til legen hvis det er noe fordi Singh er kjempe dyktig og får følelsen av at han genuint bryr seg om deg som pasient. Akkurat slik opplevelse man vil ha som pasient tror da jeg. Jeg har røtter fra Asia, og han vet hva slags helseproblemer mennesker med denne genetikken kan oppleve. Har aldri opplevd en lege som påpeker de forskjellene, men det er faktisk utrolig viktig. Man må som regel alltid vente en liten stund før man blir ropt inn, men sånn er det vel hos de fleste fastleger. Bor i Oslo, men vil ikke bytte legekontor selvom det er et lite stykke, fordi han er så dyktig!

Veldig varm anbefaling fra meg :)

Fantastisk lege

Utrolig god lege som alltid tar deg seriøst og virkelig vil gjøre det han kan for å hjelpe og finne ut hva som er galt. Også ekstremt god med Psykisk helse, setter i gang så du kan få all den hjelpen du trenger og veldig kunnskapsrik.

The best doctor i ever had!

Dr Hothi listens and pays attention to the pacient, explains more detailed if needed,i trust his recomendations, does not pass too much time after the agreed time, overall he is a very good doctor! I recommend him anytime!
The girls/nurses at the front desks are always nice,even if they are busy! The waiting room could be more colourfull but is not so important. Very satisfied with the clinic and Dr. Hothi!

Fantastisk

Raj er fantastisk i jobben han gjør. Tar seg alltid tid til å forklare og følge opp sykdommen. Viser at han bryr seg og ønsker å hjelpe til for å komme i bedringsvei. Veldig dyktig og forståelsesfull!