Raj Singh Hothi

Autorisasjon (2015)

Strømmen Legesenter Telefonnummer63 81 49 4463 81 49 ...
Sagbruksveien 59 2010 Strømmen
Raj Singh Hothi er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Raj Singh Hothi

Trygg og interessert

Han er interessert og grundig. Hører nøye på hva jeg har å fortelle. Virker veldig kunnskapsrik, og han gjør undersøkelser for å bli sikker i sin sak.
Her får man virkelig hjelp når det trengs.
Kan virkelig anbefales!

Hyggelig men fremdeles fersk

Veldig godt inntrykk på legevakt, desverre ikke like flink som fastlege. Første og SISTE konsultasjon dreide seg om at han ikke kunne se grunnen til at en har slitt med smerteplager over flere år skulle bruke medikamenter mot dette. Føltes belærende i sin falske hyggelige tone. Trenger nok noen år til før han forstår ting ikke alltid er like rett fram som i lærebøkene.

En helt fantastisk lege

Jeg var så heldig å ha denne legen som vikar for min vanlige fastlege en stund. Jeg skulle så gjerne ønske at han hadde fortsatt å jobbe i nærheten av der jeg bor!

Legen er utrolig flink til å stille de rette spørsmålene, høre etter på hva man forteller og ikke minst til å følge opp. Legen forteller deg hele veien om hvilke prøver som tas og hvorfor og hva som planlegges videre dersom prøvene ikke gir svar.

Flott lege

Flott oppfølging av datteren vår på 2 år som hadde fått lungebetennelse, ble sendt hjem fra legevakten kvelden før men hos fastlegen tok det 2 minutter fra vi kom inn til vi var på vei til sykehuset hvor vi endte opp med å måtte bli i 4 dager for behandling. Singh tok kontakt på telefonen dagen etter for å høre hvordan det gikk. Aldri opplevd slik genuin omtanke fra tidligere fastlege.

Den beste legen jeg har vært hos!

Singh var vikarlege for meg og mitt barn, dessverre. Jeg skulle så gjerne fått beholdt ham som fastlege, for han bryr seg virkelig om andre mennesker, og gjør virkelig jobben sin på en gjennomført og omtenksom måte! Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt av noe annen lege, og det var en sann lettelse å møte, og få oppfølging av ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at takket være ham fikk jeg snudd livet mitt tilbake i riktig retning igjen! Nå har han flyttet, og jeg har fått min gamle lege tilbake, som jo er kunnskapsrik, men du verden som jeg savner Singh. Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham til de som skulle få være så heldige å kunne ha ham som fastlege!