Jasna Furtula

Bryggen/Skarven legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bryggen/Skarven legesenter Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ...
Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest
Jasna Furtula er en av 11 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Jasna Furtula

En meget god fastlege

Etter å ha hatt samme fastlege fra denne ordningen kom var jeg virkelig skeptisk til ny lege. Jasna feide all min skepsis til side. En positiv og hyggelig mottakelse når man kommer til timen, men best av alt oppfatter henne som faglig dyktig lege som er veldig opptatt av å finne fram til den beste behandling for meg som pasient. Jeg gir henne mine beste anbefalinger. Det eneste lille minus jeg har at hun til tider snakker litt for fort, da kan hennes danske språk være litt vanskelig å skjønne. Må derfor enkelte gang be henne snakke litt roligere.

Arrogant

Arrogant og lite interessert i å hjelpe. Har det travelt. Har vært dær to ganger på ett år. Har byttet fastlege nå.

Presis, trygg og kunnskapsrik

Jasna har satt seg inn i journalen min allerede før første time. Hun vet mye om sykdommen jeg har og har kommet med mange tips jeg ikke har fått fra tidligere leger. Hun snakker Dansk men det er lett å forstå henne.

Tålmodig og ærlig dame med ben i nesen.

Kan være litt skarp til tider. Men når man begynner å kjenne henne litt bedre. Har hun både glimt i øyet og alltid smilet på lur.
Har god tid til pasienten, er nøye med å videresende pasient videre til spesialist. Følger opp blodprøver osv. Kontakter alltid pr tlf om det er noe som ikke stemmer mht prøvene.
Skriver ikke ut resepter i hytt og pine. Men er nøye med å følge opp opp om en går på medisiner.
En meget oppegående, våken og empatisk dame.

følte meg ikke trygg hos denne legen

første gangen jeg var hos henne og aldri mer,lite hjelpsom og ufin.og ble skremt og fikk meg en knekk etter legebesøket