Jasna Furtula

Bryggen/Skarven legesenter

2007

Bryggen/Skarven legesenter Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandparken 1, Strandgata 52 9600 Hammerfest
Jasna Furtula er en av 8 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Jasna Furtula

Presis, trygg og kunnskapsrik

Jasna har satt seg inn i journalen min allerede før første time. Hun vet mye om sykdommen jeg har og har kommet med mange tips jeg ikke har fått fra tidligere leger. Hun snakker Dansk men det er lett å forstå henne.

Tålmodig og ærlig dame med ben i nesen.

Kan være litt skarp til tider. Men når man begynner å kjenne henne litt bedre. Har hun både glimt i øyet og alltid smilet på lur.
Har god tid til pasienten, er nøye med å videresende pasient videre til spesialist. Følger opp blodprøver osv. Kontakter alltid pr tlf om det er noe som ikke stemmer mht prøvene.
Skriver ikke ut resepter i hytt og pine. Men er nøye med å følge opp opp om en går på medisiner.
En meget oppegående, våken og empatisk dame.

følte meg ikke trygg hos denne legen

første gangen jeg var hos henne og aldri mer,lite hjelpsom og ufin.og ble skremt og fikk meg en knekk etter legebesøket

Effektiv og lyttende

Veldig fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte til pasienten, man får lov til å ta opp flere ting ila en time og hun er ikke redd for å ta prøver som mange andre leger. Hun er også ærlig med meg som pasient. Dette setter jeg pris på!