Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av Bryggen/Skarven legesenter

Uinteressert

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Ikke velg ham hvis du har en kronisk sykdom eller autoimmun sykdom. Han følger ikke deg opp og overser symptomer/ vet hva de betyr. Du må nesten foreslå selv hva man skal gjøre. En del rot med dokumentasjon. Hvis noe blir rotet vekk må du ringe selv sykehuset for å finne ut fordi ellers blir det bare mistet i månedsvis. Dårlig tverrfaglig samarbeid. Lite tilgjengelig.

Presis og hyggelig.

Lege: Eirik Larsen Skrevet

Blir alltid tatt inn presis. Eirik bistår og gjør det han kan for meg som pasient. En solid lege som undersøker det han ikke har full kompetanse på.

Useriøs og lat

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Lars har en veldig slapp og lat holdning. Virker ekstremt uintressert i pasientens problem og å finne løsning. Han antar mye og er ikke nøye. Han tar ofte private tlf. samtaler under legetimer. Er ikke tilstedet og ønsker bare å skynde seg og bli ferdig med legetimen. Ikke flink med oppfølgning.

Stødig

Lege: Eirik Larsen Skrevet

Eirik er en stødig lege og veldig kunskapsrik.
Men jeg føler at han er litt overarbeidet og muligens har litt for mange pasienter på sin liste.
Dette fører til at man får det veldig travelt på timene.
Ting går veldig tregt når det kommer til å henvises videre.

Trygg lege med stå-på-vilje!!!

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Nina har alltid vært lett å snakke med, og tilbyr god oppfølgning. Hun har pushet på for å få meg henvist til andre tjenester, og hun ga seg ikke før jeg kom gjennom! Beste legen i byen.