Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av Bryggen/Skarven legesenter

Useriøs og lat

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Lars har en veldig slapp og lat holdning. Virker ekstremt uintressert i pasientens problem og å finne løsning. Han antar mye og er ikke nøye. Han tar ofte private tlf. samtaler under legetimer. Er ikke tilstedet og ønsker bare å skynde seg og bli ferdig med legetimen. Ikke flink med oppfølgning.

Stødig

Lege: Eirik Larsen Skrevet

Eirik er en stødig lege og veldig kunskapsrik.
Men jeg føler at han er litt overarbeidet og muligens har litt for mange pasienter på sin liste.
Dette fører til at man får det veldig travelt på timene.
Ting går veldig tregt når det kommer til å henvises videre.

Trygg lege med stå-på-vilje!!!

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Nina har alltid vært lett å snakke med, og tilbyr god oppfølgning. Hun har pushet på for å få meg henvist til andre tjenester, og hun ga seg ikke før jeg kom gjennom! Beste legen i byen.

En meget god fastlege

Lege: Jasna Furtula Skrevet

Etter å ha hatt samme fastlege fra denne ordningen kom var jeg virkelig skeptisk til ny lege. Jasna feide all min skepsis til side. En positiv og hyggelig mottakelse når man kommer til timen, men best av alt oppfatter henne som faglig dyktig lege som er veldig opptatt av å finne fram til den beste behandling for meg som pasient. Jeg gir henne mine beste anbefalinger. Det eneste lille minus jeg har at hun til tider snakker litt for fort, da kan hennes danske språk være litt vanskelig å skjønne. Må derfor enkelte gang be henne snakke litt roligere.

Oversett

Lege: Peter Prydz Skrevet

Jeg føler at mine plager og mine smerter ikke ble tatt med alvor og at ordet "psykisk" ble brukt da det ikke var en enkel løsning på problemet.