Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen/Skarven legesenter

Lite imøtekommen

Lege: Jasna Furtula Skrevet

Følte meg ikke i varetatt. Jeg er ikke av dem som tråkker ned dørstokken på legestasjon. En gang spurte jeg om en mulig røntgen fikk jeg til svar at det var ingen hensikt. Jeg var eldre og fikk uansett ingen hjelp uten at det var krise. Det føltes nedverdigende. Heldigvis har jeg nå fått ny fastlege som jeg håper vil ta vare på meg og ha tid å lytte. Vi som begynner å stige på årene trenger en lege som har tid til oss.

Føler meg uvelkommen

Lege: Eirik Larsen Skrevet

Min erfaring er at han har det travelt og jeg føler jeg har dårlig tid til å forklare meg. Synes heller ikke jeg blir fulgt godt nok opp, at jeg på en måte blir overlatt til meg selv og blir gående med plager som ikke blir tatt tak i. Har stått på venteliste for ny fastlege lenge, men alt er fullt her dessverre så man blir prisgitt den legen man har fått.

Det bør bli fokus på hvordan de som sitter i resepsjonen, på tlf. og på laboratoriet møter pasienter.

Jeg har mange ganger blitt møtt med ufine kommentarer i tlf. når jeg ringer dit, og også når jeg har ventet på tur på laboratoriet. Oppleves veldig trist når man er i en sårbar situasjon og er syk og engstelig. Man føler seg lite velkommen og det legger stein til byrden. Skjerp dere!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Lars har vært min fastlege i mange år, og han er lett å forholde seg til. Dersom det foreligger en misforståelse, er det enkelt å få den korrigert ved å ringe til han.
Har også opplevd han støttende ved sorg og tap i familien. Han kan også si fra, men så langt har jeg ikke blitt fornærmet da jeg forstår begrunnelsen. Han kan kanskje jobbe mer med nettbaserte løsninger.

God lege, faglig sterk.

Lege: Mohammed Sherif Skrevet

Første inntrykket av vikar lege var noe uklart, men Mohammed visste interesse for sin pasient, undersøkt problemet og funnet løsning. Lett å kommunisere. Anbefales som fastlege.

Verdens beste lege

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Føler meg forstått, sett, hørt og ivaretatt i større grad enn noen andre. Gjør en utrolig bra jobb, og får meg til å føle at jeg er i trygge hender. Fantastisk flott jobbet.