Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen/Skarven legesenter

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Flink i sitt yrke, lytter og hjelper deg som pasient raskt. Sitter ikke å duller og jatter med meg som pasient, men er ærlig i sine tilbakemeldinger og forklarer godt hvorfor og hva under konsultasjon. Kan være noe ventetid hvis han har vakt dag,den dagen jeg har time, pga øhjelp eller amb. Men dette gjelder alle leger når de har vakt.

Samlebånds pasient

Lege: Lars Johannes Huneke Skrevet

Lars har for dårlig tid til å sette seg inn i pasientens problemer å bare haster avgårde til neste pasient uten å faktisk spørre pasienten om hvor skoen trykker!

Trygt og godt

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Nina har vært min fastlege i snart 14 år. Jeg kan gå alderdommen trygt i møte med Nina som fastlege
Lett å forklare til. Hun skjønner med en gang. En trygg lege å forklare mine
defuse plager til
Jeg brukere si at alle skulle hadd en Nina til fastlege

Arrogant lege

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Erfaring som pårørende. Lytter ikke til det pas kommer for, men kjører gjennom sine egne meninger. Ført til svært mye frustrasjon, utmattelse og tunge tanker. Vedkommende er mest opptatt av at alt skal se fint ut på papiret. Tar ikke pas på alvor og egner seg overhodet ikke hos kronikere.

Anbefales

Lege: Ola William Hunsdal Skrevet

Interessert fastlege som setter seg inn i de aktuelle problemstillingene til meg som pasient. Har lest seg opp på journalen, er nøye og har god oversikt over sykdomsbildet. Har nettopp fått han da forrige fastlege sluttet. Kommer ikke til å prøve og bytte. Kunne sikkert ha skrevet en bok om hvor bra denne legen er. Anbefales.