Bryggen/Skarven legesenter

Telefonnummer78 40 24 5578 40 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandparken 1 Strandgata 52 9616 Hammerfest

Siste vurderinger av Bryggen/Skarven legesenter

En meget god fastlege

Lege: Jasna Furtula Skrevet

Etter å ha hatt samme fastlege fra denne ordningen kom var jeg virkelig skeptisk til ny lege. Jasna feide all min skepsis til side. En positiv og hyggelig mottakelse når man kommer til timen, men best av alt oppfatter henne som faglig dyktig lege som er veldig opptatt av å finne fram til den beste behandling for meg som pasient. Jeg gir henne mine beste anbefalinger. Det eneste lille minus jeg har at hun til tider snakker litt for fort, da kan hennes danske språk være litt vanskelig å skjønne. Må derfor enkelte gang be henne snakke litt roligere.

Oversett

Lege: Peter Prydz Skrevet

Jeg føler at mine plager og mine smerter ikke ble tatt med alvor og at ordet "psykisk" ble brukt da det ikke var en enkel løsning på problemet.

Arrogant

Lege: Jasna Furtula Skrevet

Arrogant og lite interessert i å hjelpe. Har det travelt. Har vært dær to ganger på ett år. Har byttet fastlege nå.

Meget dyktig lege

Lege: Nina Guttormsdatter Helberg Aurebekk Skrevet

Nina er en fantastisk lege,hun lytter til hva du sier, føler alltid at hun er tilstede.. sender ALLTID svar på prøver..å følger opp hvis det trengs.

Presis, trygg og kunnskapsrik

Lege: Jasna Furtula Skrevet

Jasna har satt seg inn i journalen min allerede før første time. Hun vet mye om sykdommen jeg har og har kommet med mange tips jeg ikke har fått fra tidligere leger. Hun snakker Dansk men det er lett å forstå henne.