Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak
Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk er en av 11 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk

Veldig fornøyd

Imøtekommende og hyggelig, lykkelig bytte av fastlege. Følte som jeg hadde vunnet i Lotto ved første konsultasjon hos Kirk. Hun hadde satt seg grundig inn i min etterhvert omfattende journal. Følte at hun allerede kjente meg. Virket trygg og sikker. Også forværelset var ett positivt møte.
Hilsen takknemlig pasient:-)

Veldig fornøyd!

Har tidligere hatt Julie som lege, og er veldig fornøyd! Hun er empatisk, fremstår som faglig dyktig, tok seg tid til å høre på problemet og komme med gode løsninger.

Anbefales!

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med Julie. Hun tar seg tid til å høre på pasientene sine og er empatisk. Hun er rolig og virker trygg.

Veldig bra!

Har blitt henvist til Julie Kirk noen ganger da min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Hun er veldig sympatisk og samvittighetsfull. En av gangene var hun i tvil om hva som hadde forårsaket mitt problem. Hun tilkalte da en annen lege slik at begge kunne vurdere meg. Det fungerte utmerket, og mitt problem ble løst. Anbefales på det varmeste!

Krise

Framstår som arrogant, forutinntatt og lite empatisk. Veldig sterke meninger om meg og min helse før hun hadde fått journalen min eller hørt hva jeg har å si. Må argumentere og nesten krangle for at hun skulle tro på meg. Aldri før opplevd at en fastlege viser så mistillit til en pasient for plager godt dokumentert av forrige fastlege og fysioterapaut.

Ikke finn på å ta turen dit hvis du faktisk er syk ingen forståelse eller hjelp å få. Etter to timer hos henne bytter jeg nå fastlege.