Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk

Autorisasjon (2010)

Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk

Helt fantastisk.

Hun ser deg, hun hører på deg, kommer med forslag og løsninger. Jeg er kronisk syk og har opplevd litt av hvert med leger. Det var helt fantastisk fra første stund.
Hun er nok ikke legen du skal prøve å få lurt en sykemelding fra, det ser hun.

Empatisk og seriøs

Julie har vært fastlege for meg og store deler av familien i flere år og vi er alle veldig fornøyde. Julie er en direkte person, og kan gi deg et lite spark i baken dersom det trengs.
Noe det faktisk gjør av og til, tro det eller ei. Når det er sakt må jeg også si at hun er veldig empatisk og er flink til å få meg til å føle meg trygg og hørt. Virkelig en inspirerende dame som har hjulpet meg både fysisk og mentalt gjennom ungdomstiden. En lege som virkelig bryr seg om hver enkelt pasient.

Arrogant og respektløs

Følte all min livserfaring og mine meninger ikke ble respektert, og med legens utdannelse innen ernæring står i stil til hennes holdning vedrørende andre med langt mer erfaring enn hennes viten på ernæring
Byttet ut legen

raskt og effektivt

en veldig god lege. hun hjalp meg raskt og effektivt. omsorgsfull og oppmerksom. han sjekker alltid all tvil. det er bedre å utforske for mye tid enn for lite en gang. god kommunikasjon - selv om min norsk ikke er flytende, kan han forklare godt hva som er galt med meg. Jeg er veldig fornøyd med hennes omsorg for meg, barnet mitt og mannen min.

Trygg og kunnskapsrik

Hører på pasienten og er empatisk.Føler at du blir tatt på alvor og får gode råd. Alltid tatt emot på en hyggelig måte. Veldig lett å snakke med.