Aatif Shaddiq

Autorisasjon (2012)

Dovre Legesenter Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ...
Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Aatif Shaddiq er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Aatif Shaddiq

Dyktig lege

Veldig dyktig lege som tar pasienter seriøst. Aldri hatt en så flink fastlege. Kjører til en annen kommune for å beholde han som lege.

Overfladisk og dårlig

Svarer ikke på reseptforespørsler selv om det er en fast medisin?? Gir ikke svar på blodprøver, selv etter at man ringer inn og purrer, så man vet heller ikke om man burde henvises videre. Som å kaste penger og tid rett ut av vinduet. Måtte vente over en uke på legetimen og måtte sitte over 20 min før jeg ble kalt inn til timen. Personalet i resepsjonen sa de skulle ringe opp eller gi beskjed via helsenorge etter at jeg purret, men det gjorde de ikke. Veldig trist at det skal være sånn.

Meget fornøyd

Effektiv og trygg. Tar både meg og mine barn på alvor. Og sender videre om han ikke er sikker, noe som skaper trygghet

Effektiv, ydmyk og kompetent

Aatif er alltid rask, ydmyk, reflektert og veldig effektiv. Jeg har utelukkende gode erfaringer hos ham, og det er nok den beste fastlegen jeg har hatt.

Helt topp!

Jeg har hatt Dr Shaddiq som lege i flere år. Han tar meg på alvor, viser interesse for meg og min helse, følger opp godt. Han er lett å snakke med, og selv hvis han ikke er enig med deg, viser han respekt for deg, bruker god tid slik at man kommer til en felles forståelse og fremgangsmåte. Har flyttet flere familiemedlemmer til hans liste.