Aatif Shaddiq

Autorisasjon (2012)

Dovre Legesenter Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ...
Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Aatif Shaddiq er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Aatif Shaddiq

Dyktig lege

Aatif er en dyktig lege som er flink til å lytte. Forståelsesfull, tilgjengelig og løsningsorientert. Han er alltid presis og bruker tid til å svare på eventuelle spørsmål. Vi har tillit til Aatif og har god kommunikasjon. Han henviser videre til spesialister ved behov. Beste legen jeg har valgt for barnet mitt.

God service!

Jeg vegret meg for å bytte fastlegen da jeg flyttet. Nå har jeg hatt Dr. Aatif i snart 2 måneder Allerede etter første møtet med Aatif var bekymringene borte. Både som person og lege er han overbevisende.

Han er en flink lytter, utrolig kunnskapsrik og nølte ikke med henvisningene. Kommunikasjonen er effektiv, presis og åpen. Ingen lange tomme samtaler her. Rett og slett en arbeidshest og en naturtalent av en lege.

Tillitvekkende og Empatisk

Jeg hadde følekk og hardhud på håndryggen.
Sendte meg videre til Hudlege.

Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er åpen for forslag, men skriver f eks hverken ut kontroversielle medisiner for fort eller for sjeldent etter hva som gir naturvitenskapelig og pragmatisk mening, og er veldig flink til å videresende pasienter til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.

Uintressert og lite empatisk

Dr. Shaddiq sa knapt hei og var svært uinteressert. Han stilte diagnosen etter å ha gjort en 5 sekunders undersøkelse. Legen så mer på PC skjermen enn pasienten. Svært lite empatisk. Anbefales ikke.

Kjeder seg.

Gir et bra første inntrykk, men det forsvinner etter kort tid. Virker ikke veldig interessert, og fungerer dårlig på ting som ikke er helt A4, og som krever litt tankevirksomhet.