Frøydis Blaker Aasbø

Kringsjå Legesenter

2009

Kringsjå Legesenter Telefonnummer22 02 03 3022 02 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Frøydis Blaker Aasbø er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frøydis Blaker Aasbø

Veldig fornøyd

Superfornøyd!!! Hun er snill, hyggelig og hjelpsom. Jeg fikk gode råd og følte meg velkommen. Dette en lege jeg vil aldri gi slipp på 😊

Ok

Stort sett veldig bra. Men fikk tilsendt faktura på 117 kroner i romjulen, hvorav 58 kroner var fakturagebyr. Fikk ikke beskjed om at det var noe å betale ved legebesøket 20. des. Ble derfor provosert av å få denne fakturaen i posten. Hva de 59 kronene var betaling for, vet jeg fortsatt ikke. Pleier alltid å betale kontant for å unngå gebyret som jeg finner urimelig og altfor høyt. Jeg hadde frikort og trodde ikke det noe å betale for på daværende tidspunkt. Her var det dårlig kommunikasjon.

flott lege hun er

Hun Frøydis Blaker Aasbø er jo en flott lege. Hun brukte nok tid og hørte på mitt problem nøyaktig og hennes respter er også meget bra. Frøydis prøver å skjønner problemet før hun begynner med noe forslag eller skrive resept. Det er ikke nød å forklare henne at det var en grunn for å dukke opp hos legen. Siden for noen leger må man forklare vær eneste gang at problemet er alvorlig og vær så snill ta hensin på det.Med Frøydis kjer det atomatisk.

Lyttende og løsningsorientert

Hun møter blikket mitt og lytter til hva jeg sier - ser ikke kun på skjerm. Føler jeg blir tatt på alvor. Med løsningsorientert mener jeg at hun foreslår alternativer, og tar meg med, ved å dele hva hun tenker, på avgjørelser underveis.
Tilgjengelig, til tross for at hun er delvis sykemeldt. Opplever henne både varm og anerkjennende. I tillegg til at hun er faglig oppdatert.

har nå byttet fastlege

hun lytter ikke og tar seg ikke tid til og høre,og sente meg ikke til spessialist,da hun mente at hun gjore like bra jobb.