Frøydis Blaker Aasbø

Autorisasjon (2009)

Frøydis Blaker Aasbø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frøydis Blaker Aasbø

Har ikke tid

Frøydis gir inntrykk av at hun forsøker å presse så mange pasienter som mulig inn i avtaleboken. Dette er en gjenganger flere har uttrykt misnøye ved. Det er forståelig at en lege tjener til livets opphold ved å behandle flest mulig, men til hvilken pris for pasienten?
Piller og hvile er ikke løsningen på alt, velmenende ord like så. Handling og noe mer tid kunne vært på sin plass.
Anmeldelse gitt er ikke nødvendigvis ledende, men dette er et håp om å nå frem med budskapet.

Trygg og tydelig

Frøydis er en trygg, tydelig, hyggelig og imøtekommende lege. Hun lytter godt til pasienten sin og følger nøye med på hvordan og hvor pasienten kan få den beste hjelpen hun/han trenger.
Har flyttet til en annen bydel i Oslo men foretrekker fortsatt å ha Frøydis som fastlege.

Bryr seg ikke om pasienten

Aldri tilgjengelig. Hører ikke på pasienten, virker uinteressert i og ivareta pasienten. Ingen oppfølging av pasienten. Hvis man er misfornøyd og spør om begrunnelse, ble man henvist til å klage.

Bryr seg

Jeg har hatt Dr.Aasbø i et halvt år nå. Hun virker som hun bryr seg og viser forståelse og omsorg. Jeg er veldig fornøyd og lettet etter å ha lett etter en god lege i lenger tid.

Resepsjonsdamen jeg pleie å møte på legekontoret opplever jeg er lite interessert, kvass og ufin. Det gjør at jeg gruer meg alltid til å ringe til legesenteret, men det får heller gå fint når en har funnet bra fastlege.

Meget hyggelig, flink og imøtekommende

Jeg har hatt Frøydis Blaker Aasbø som fastlege i et par år og er kjempefornøyd. Hun møter meg alltid med et stort smil, lytter oppmerksomt til det jeg har å si og ser meg rett inn i ansiktet, ikke på PCen. Jeg har heldigvis ikke hatt store problemer, men alle de små plagene jeg har hatt, har hun ordnet opp i.
På en skala fra 1 til 10, får hun topp-plassering !