Olav Austad

Autorisasjon (1985)

Olav Austad er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Olav Austad

Alltid seriøst behandlet

Har alltid følt meg ivaretatt og lyttet til hos Austad. Har fått nødvendige henvisninger og hatt en god kommunikasjon i mange år. Austad har alltid tatt seg tid til å lytte, har aldri følt noe stress. Altfor lang ventetid på ikke-akutte timer er det eneste som trekker ned.

Useriøs

Jeg hadde Olav som min fastlege fra 2001-2015, og i løpet av disse årene følte jeg at jeg ikke ble tatt seriøst. Om jeg var bekymret for noe, tullet han det bort ved å si at det bare var tull og ikke noe å bekymre seg over. Jeg kom inn en gang på en akutt-time ettersom jeg fryktet at jeg hadde fått en infeksjon i et sår, da gjorde han narr av meg for at jeg hadde vært urolig for noe "så lite".
En annen gang var jeg urolig for en føflekk jeg hadde, og svaret jeg fikk da var at jeg kunne fjerne den med barberhøvel. Jeg byttet fastlege etter sistenevnte opplevelse, for da var det nok!

Trygg og kunskapsrik

En dyktig og hyggelig lege som tar seg av pasientene på en veldig hyggelig måte. Noe treg til å sende inn henvisninger til spesialister. Absolutt å anbefale.

Utrolig flink lege

Opplever alltid at han lytter. Tar deg seriøst, god tid og det er bra. Derfor blir det sikkert ventetid men heller det enn å oppleve at han har dårlig tid. Ikke opplevd at han ikke har holdt det han lover dvs : ta kontakt hvis avtalt Osv .

Bred kunnskap

Dr. Auestad er en meget kunnskapsrik og omsorgsfull lege. Han setter av ekstra tid hvis man har behov og han er god kunnskap om psykiske lidelser. Ambefales på det sterkeste!