Hege Beate Løkebø

Autorisasjon (2004)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hege Beate Løkebø er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hege Beate Løkebø

Dyktig lege.

Løkebø har vært min fastlege i mange år og jeg har ingenting å utsette. Hun er dyktig, kunnskapsrik og trivelig. Hun har vært til uvurderlig hjelp og jeg håper hun fortsetter i mange år til.

Dårlig kjemi

Hege har vært min fastlege i mange år. Fordi jeg ikke akkurat flyr ned dørene der har jeg bare latt det være sånn. De gangene jeg er innom opplever jeg en stressa litt susete lege som har vanskelig for å lytte, er kald og vanskelig å utvikle tillit til.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Hun er vennlig, kunnskapsrik og trygg. Trygg på den måten at hun også henter kunnskap fra andre leger hvis hun føler det er nødvendig.

Ikke kjemi

jeg hadde henne en liten stund som lege men følte at ho ikke hadde lest min journal og ikke visste noe om min bakgrunn og helse. Jeg følte at jeg ikke fikk noe hjelp så jeg valgte å gå tilbake til fastlegen jeg hadde som er et stykke unna (Åsgårdstrand) Han forstår meg og hører på meg og ikke minst tar meg på alvor..

Travel dame

Hun har vært en bra lege for meg i mange mange år, men merker nå at det er på tide å bytte da tid ikke strekker henne til i det siste. Hun lytter når hun har tid, men sender deg ut så fort tiden går ut - tross for at du har mer på hjertet, og henne med viten om det.