Hege Beate Løkebø

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hege Beate Løkebø er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hege Beate Løkebø

Travel dame

Hun har vært en bra lege for meg i mange mange år, men merker nå at det er på tide å bytte da tid ikke strekker henne til i det siste. Hun lytter når hun har tid, men sender deg ut så fort tiden går ut - tross for at du har mer på hjertet, og henne med viten om det.

En fantastisk fastlege.

Har vært fastlegen min i mange år og har hjulpet meg med så mye, og på så mange måter. Damen er forståelsesfull, flink, skaper tillit, er passe streng og akkurat som en fastlege skal være. Bedre fastlege enn dette skal du lete lenge etter.

Dyktig

Hun er dyktig og koselig - men har ofte litt dårlig tid. Kan lønne seg å bestille en dobbeltime slik at man får ut alt man har på hjertet. Blir i blant sendt til andre leger fordi hun ikke har noe ledig - det kan jo også tolkes positivt! :)

Veldig hyggelig og flink

Jeg opplever å bli tatt på alvor og man kan komme til henne med alt. Hun virker å ha det litt travelt, men tar seg likevel tid til det som er nødvendig.
Lett å få henvisning til spesialist om nødvendig.
Hun har vært min fastlege i 3 år og jeg har utelukkende positiv erfaring med henne.
Litt vanskelig å få time av og til, men ikke umulig.
Bra online system der hun svarer på elektroniske henvendelser om enklere saker og der man kan bestille time selv.
Helt topp!

Ikke så fornøyd lenger

Jeg har hatt henne som lege i flere år, og har fått god hjelp i forhold til mange av mine plager, men føler nå at hun har "snudd" helt. Hører ikke på meg og begynner å snakke om helt andre ting enn det jeg kom for, som er helt urelevant i forhold til det jeg kom for. Føler ikke at hun har tatt ting på alvor som burde tas på alvor i det siste. Alt i alt har jeg vært veldig fornøyd med henne, men er nå klar for å bytte lege siden jeg også syns det har vært vanskelig å få time der i det siste og kommer ofte til en av de andre legene fordi hun ikke er der, og dette kan være frustrerende når man f.eks trenger en legeærklæring litt kjapt. ser ikke på pasienten eller undersøker. Det som er positivt er at hun ikke er vanskelig når det gjelder henvisning til spesialister, men man må be om det selv.