Luqman Tasadduq Chaudhari

Stathelle legesenter

Autorisasjon (2015)

Stathelle legesenter Telefonnummer35 96 70 8035 96 70 ...
Krabberødveien 3 3960 Stathelle
Luqman Tasadduq Chaudhari er en av 13 fastleger i Bamble

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Luqman Tasadduq Chaudhari

Arrogant

Brydde seg ikke og virket ikke innteresert. Ikke egnet i omsorgsyrke. Var mest opptatt av å få folk ut døren. Klaget på stor pågang med ingen i ventesalen og ikke en bil på parkeringsplassen

Kompetent og effektiv

Jeg flyttet tilbake til Bamble høsten 2018 og valgte dr. Chaudhari som min nye fastlege fordi han var yngst av de legene som hadde plass til nye pasienter. Jeg innbiller meg at unge leger er bedre oppdatert enn de som har praktisert en stund.
Etter en del konsultasjoner sitter jeg igjen med det beste inntrykk av dr. Chaudhari, se overskriften.
Jeg ser at enkelte pasienter opplever ham som arrogant, men vis meg en lege som ikke er det.

Alltid dårlig tid.

Denne legen har alltid dårlig tid, er utålmodig og avvisende. Han er ikke interessert i å lytte til pasienten, eller gå i dialog, men avbryter før man har snakket ferdig og trekker forhastede konklusjoner basert på noe jeg tolker som forutinntatthet.
Hver gang jeg har vært hos han har jeg hatt følelsen av å forstyrre en som har langt viktigere ting fore.
Opplever han som arrogant og nedlatende og har byttet fastlege.

Annet personale på legesenteret er effektive, hyggelige og flinke.

Veldig god lege

Lytter og fører en samtale mens han ser på pasienten. Dyktig lege som gjør at man føler seg trygg. Anbefales

Kunnskapsrik Hyggelig Rask og Effektiv

Jeg var veldig skeptisk før første besøk.
Dette var helt ubegrunnet.
Jeg har vært kunde på Stathelle i over 40 år, Og dette er den best fastlegen jeg har hatt.