Ola Løkebø

Autorisasjon (2004)

Holmestrand Medisinske Senter As Telefonnummer33 06 62 6033 06 62 ...
Havnegården Box 114 3081 Holmestrand
Ola Løkebø er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Ola Løkebø

Engasjert og empatisk

Kan ikke tenke meg en bedre fastlege... Følte at han strakk seg lenger enn forventet/nødvendig da jeg trengte det. Omsorgsfull er han også og jeg har stor tillit til han.

Midt på treet

Hyggelig, men kan virke veldig stresset. Kjenner deg igjen og kan spøke hvis han føler han har tid. Veldig flink så lenge det foreligger funn i f.eks blodprøver eller andre undersøkelser, mindre flink på ting som ikke gir utslag på prøver. Veldig restriktiv med henvisninger og medisiner.

Utrolig flink lege

Han er den beste legen jeg har hatt. Empatisk og følger virkelig opp. Han er ærlig og direkte men det er det jeg liker med ham. Han er også restriktiv med å skrive ut piller, noe som er bra.

Styr unna!

Han er mest interessert i å høre sin egen stemme, enn å lytte til og da hjelpe sine pasienter. Og henvisninger sitter langt inne, skal alltid prøve den lengste vei først. En føler seg snytt nesten etter hver gang en har vært innom, føler en ikke har fått lagt frem sine ting til en lyttende og interessert lege.. Og Løkebø virker til tider dernest ukyndig, selv på elementær legekunnskap han burde sitte inne med.

Overflatisk

Jeg blir mer og mer misfornøyd. Føler meg ofte misforstått og blir ikke tatt på alvor - selv når jeg er skikkelig fysisk dårlig. Det har gjort at jeg gruer meg for legebesøk.