Ola Løkebø

Autorisasjon (2004)

Holmestrand Medisinske Senter As Telefonnummer33 06 62 6033 06 62 ...
Havnegården Box 114 3081 Holmestrand
Ola Løkebø er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Ola Løkebø

Meget dyktig

Engasjert og empatisk lege. Er "streng" når det trengs, og støttende når det er behov. Er genuint opptatt av pasientene.

Dessverre har han for mange pasienter, så det er lang ventetid for å få time der, og når man har time, så er den bortimot alltid forsinket. Når du først kommer inn, så har han tid til deg.

Det dårligste er damene som jobber for han, især hun ene. Sure og grinete, ineffektive og ufølsomme. Man føler seg ikke trodd når man ringer, og de er rett og slett ikke hyggelige.

Er en meget dyktig lege

Har erfart at når det feiler meg noe tar han tak i problemet. Hvis det er nødvendig har han sendt meg til spesialistundersøkelser både hos private aktører og på sentralsykehus. Og han har fulgt opp at jeg får avtalt time raskt, og har også tatt kontakt med spesialist for å purre når det har vært nødvendig. Har fulgt meg opp privat for å høre hvordan det går når jeg hadde en alvorlig sykdom. Følger opp jevnlig hvordan medisinering virker for kroniske mindre alvorlige sykdommer jeg har.
Det er mange pasienter som tilhører legekontoret hans, og dette kan gå ut over tilgjengeligheten når det ikke er avtalt time på forhånd. Men man blir ikke avvist, men det kan bli litt ventetid.

En fantastisk lege

Jeg har et multifunksjons hemmet barn, får altid hjelp til det som trengs, han har ALTID tid til å høre på de problemene som oppstår.
Ordner med legeerklæringer og resepter , sender vidre til vurdering hos spesialister når det trengs.
har kun møtt en lege som er sån før og han har desverre gått bort. Håper han aldri slutter som lege .

Arrogant og nedlatende

Denne mannen har en "jeg vet best"-holdning, har han gjort seg opp en teori om hva som feiler deg så går han ikke tilbake på det, uansett hvor mange undersøkelser eller prøvesvar han får fra private labratorier som viser at det kan være noe annet som faktisk feiler deg!

Det har vært flere mediaoppslag i lokale aviser om denne legen og kontoret hans, men desverre ser det ikke ut til å ha hjulpet nevneverdig.

Personalet som jobber der hadde også en mistroisk tone når man skulle fornye resepter, som om de trodde alle som kom dit var narkomane.

Det virket også som om han har veldig mye ferie, da jeg stadig vekk måtte gå til vikarierende lege som ikke kjente meg.

En lege som husker deg.

En lege som leter og ordner opp. Det kan ta litt tid men det blir gjort.