Marcus Vold

Autorisasjon (2014)

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Marcus Vold er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marcus Vold

Arrogant og lite forståelsesfull

Hyggelig i starten, etter hvert endret det seg.
Er ofte arrogant og lite forståelsesfull, spesielt hvis man ikke «snakker han etter munnen». Virker irritert.
Jeg blir som oftest behandlet på en nedlatende måte, spesielt de gangene det er mer komplisert og jeg virkelig trenger legen. Han har kommet med kommentarer som er sårende og upassende. Jeg føler meg i veien og gruer meg til legetime.
Anbefales ikke

Ovenfra og ned

Marcus var en grei fastlege i starten, men etterhvert som jeg fikk mer og mer problemer med hels hele han mer og mer arrogant. Føler meg dum for å være syk når jeg er hos han og han kan komme med unødvendige kommentarer som ikke har noe med helsetilstanden min å gjøre. Sist jeg var der sa han med vitner tilstede at på ett tidspunkt måtte man bare velge å gi meg opp for vi vet hvordan vei det går. Jeg vil og må ha en fastlege som kjemper for helsa mi til siste slutt, det er vel strengt talt hele poenget. Jeg har blitt lei meg de siste 10 gangene jeg har vært der og man føler seg dum når man er der. Vet om mange flere som føler akkurat det samme. Farlig dyktig, men null forståelse for hvordan man prater med mennesker. Anbefaler alle å velge en annen lege, nå står jeg på venteliste for ny fastlege.

Hyggelig, lyttende og tar deg på alvor

Vold er en hyggelig og lyttende lege som har tatt mine små og litt større helseproblemer på alvor. Jeg har alltid følt at når jeg er på kontoret finnes det bare en pasient i verden, nemlig meg.
Vold fremstår overfor meg som kunnskapsrik, både mht det han selv kan behandle, men også hans begrensninger og han er rask til å konferere med kollegaer og henvise til spesialist når det viser seg nødvendig.
Anbefaler Marcus Vold på det varmeste

Blir overkjørt og bagatellisert

Gruer meg til å måtte prate med ham hver eneste gang. Han hever stemmen og prater over meg, og avfeier nesten alt jeg sier.

Hisser seg veldig opp om man insinuerer at han har missforstått det du sa.

Har alltid fått den hjelpen jeg ønket

Ja Marcus er bare helt fantastisk.
Han sitter helt stille å lyttende ingen avrytning mens jeg snakker.
Jeg føler meg 100% sett og hørt. Han Ringte tilogmed for å fortelle at det ikke var noe alvorlig med en Rhino Virus Test (KNALL HARD FORKJØLELSE). Det at han ringte meg for å fortelle meg AT ingenting var alvorlig er usett vanlig sjeldent. Men veldig hyggelig gjort.

Jeg håper bare jeg er like heldig fremover å få en like dyktig lege som Marcus Vold nå som jeg skal snart flytte på meg .