Marcus Vold

Autorisasjon (2014)

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Marcus Vold er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marcus Vold

Lite forståelsesfull

Lite forståelsesfull for kvinnelige problemer. Følte meg ikke sett og følte at han bagatelliserte mine problemer. Var vanskelig å snakke med generelt.

Travel og finner ikke ut av problemet

Byttet til han fordi legesenteret var nærmere skolen enn mit forrige. Aldri følt meg så lite ivaretatt. Han har det veldig travelt med å få pasientene ut av døra og få inn neste kunde for å få inn mest penger. Man kan aldri sjekke to ting når man først er der og man må bestille time for så lite som en resept man har brukt i flere år. Lytter ikke. En gang var jeg der for en klump i brystet og han tok på den i (helt seriøst) 2 sekunder og sa «sikkert ikke noe farlig» så sendte han meg ut og der forsvant 300kr.

Dyktig og hyggelig

Har hatt ham som fastlege i snart to år. Marcus fikk meg til å ta tak i mine egne problemer, ga meg skikkelig god motivasjon. Jeg betrakter meg nå som frisk, og takker dette for puffet jeg fikk fra Marcus!

Hyggelig og følger godt opp.

Tar seg god tid til meg som pasient. Synes jeg får den hjelpen jeg trenger og blir fulgt opp. Han er klar på at pasient er i fokus og sier jeg ikke må nøle med å kontakte han om det er noe. Dette er betryggende. Også de øvrige på kontoret er hyggelige og imøtekommende når det gjelder forespørsler om time eller resepter.

Fremragende lege!

Dr. Vold er et medmenneske med et godt hjerte. Dyktig i faget er han også. Er lyttende og spørrende for å finne ut hvordan han kan hjelpe til på best mulig måte. I tidligere krisesituasjoner har han tatt seg tid til å hjelpe meg. Å til tross for jeg har fått akuttime på 10-15 min, blir jeg aldri kastet på dør dersom vi overskrider tiden.

Jeg føler meg så ivaretatt og trygg på denne legen!