Thea Louise Brøngel

0 av 2000

Thea Louise Brøngel er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Thea Louise Brøngel

Ikke ivaretatt.

3 ganger har jeg måttet forholde meg til denne legen. Første gang fikk jeg beskjed om at smerte er noe jeg må bare leve med. Andre gang var etter en operasjon da jeg ønsket noe smertestillende, endte opp med ikke svar, og måtte dermed kontakte legevakt. 3 var da jeg ringte tidlig på morgen for å bestille time, fikk tlf samtale istedenfor. Og i tlf samtalen får jeg beskjed om at hun ikke kan gjøre noe å jeg må kontakte legevakt. Synes det er rart at jeg må forholde meg så mye til legevakt da jeg har en fastlege som fint kan hjelpe meg med de problemene jeg har.

Omsorgsfull, forståelsesfull og faglig dyktig

En god fastlege som lytter og viser interesse. Hun er faglig sterk og kjenner helsesystemet godt. Gir gode råd og henviser videre ved behov.

Dårlig service

Hei. Har hatt problemer med tidligere leger og håpet på å få hjelp med mitt problem ved å bytte til en kvinnelig lege. Men dessverre så hjalp meg ikke noe. Har sendt melding til både lege og kontor i løpet av 2 uker men enda ikke fått noe svar. Nå har det gått snart 3 uker. Så jeg håper at neste lege vil hjelpe. Elendig service iallefall.

Fantastisk lege

Hatt Thea som fastlege i over 5 år nå, hun er helt fantastisk. Veldig «nedpå», hunoristisk, men også flink og seriøs. Rask og effektiv, men føler ikke noe stress. Oppriktig interessert i meg som pasient. 10/10.

Travel men gjør en grundig jobb

Som leger flest fremstår Brøngel som veldig travel, men hun er alltid rask å svare på henvendelsene mine og foretar grundige undersøkelser av deg som pasient likevel med et smil. Har inntrykk av at hun er en trygg og omsorgsfull lege, er veldig fornøyd