Anne Kvale Joki

Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Anne Kvale Joki er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne Kvale Joki

Super.

Hadde henne som vikar for fastlegen min i et års tid, og selv om jeg kanskje fikk litt feil inntrykk i starten har jeg ingenting vondt å si om henne. Ho er streng, men på riktig måte, og gjorde en utrolig god jobb. Siste gang jeg hadde henne, måtte jeg takke ordentlig for alt ho gjorde for meg. Nydelig dame, utrolig dyktig lege!

God lege

Flink faglig. God lytter. Hyggelig å snakke med. Tar deg på alvor og gir råd og veiledning. Anbefales

Dyktig lege som anbefales

Fikk Anne Kvale Joki, da min forrige lege sluttet. Hun er hyggelig, kunnskapsrik, tar seg tid (selv om hun vet at dagen er forsinket) og lytter oppriktig. Er effektiv, og har gode råd om både psykisk og fysisk helse, og om medisiner. Hjalp meg veldig i en vanskelig situasjon.
Legekontoret hun jobber på virker også særiøst og ordentlig, lett å få time eller å si i fra om ting, eller spørre om noe. Men er usikker på om hun jobber 100 %.

Hadde jeg ikke måttet flytte et stykke unna, så ville jeg beholdt henne. Håper de som får min plass blir fornøyd :)

En dyktig lege.

Anne Kvale Joki har fungert som vikar for min fastlege ved flere anledninger. Jeg er veldig fornøyd med den jobben hun utfører. En flink og sympatisk lege som det er lett å kommunisere med.
Jeg anbefaler Anne Kvale Joki på det varmeste.