Anne Kvale Joki

Autorisasjon (2008)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Anne Kvale Joki er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne Kvale Joki

Omsorgsfull, kompetent og avsvarsfull

Anne er hel ved. Hun er oppdatert på journalen når jeg kommer til time. Hun responderer svært raskt på henvendelser. Hun har klare oppfatninger, og snakker ikke meg etter munnen.

Trygg, Effektiv, Kunnskapsrik

Føler meg alltid trygg hos henne. Hun følger opp og får ting gjort.
Hun vet mye og lar deg aldri føle at hun tviler. Er det noe hun ikke vet så tar hun tid til å undersøke slik at alt blir grundig fulgt opp.

Du må kjempe deg til hjelp

Byttet fastlege da jeg flyttet til Fredrikstad. Jeg er en person som ikke er glad i å dra til legen og tenker at det meste går over av seg selv. Jeg drar til legen kun hvis det virkelig er noe galt. Når jeg tar opp problemet føler jeg at hun ikke møter meg. Jeg må kjempe for å bli hørt og for å bli tatt på alvor. Det skal sies at hun sikkert er en dyktig lege for den rette pasienten og jeg føler at hun sitter med kunnskap, de gangene jeg har klart å komme igjennom. Har også opplevd at det er vanskelig å få henvisning videre.
Alt i alt: Er du en pasient som ikke tørr å slå i bordet, kjempe for at legen skal forstå deg og ikke gir deg før du får hjelpen du trenger, så er dessverre ikke dette en lege for deg. Du må også regne med mye ventetid på time og ikke minst på venterommet!

Meget fornøyd

Jeg byttet fastlege i en hast og det blei Anne. Ikke en eneste gang har jeg angret. Hun tar seg god tid til meg og sjekker alt grundig. Hun er også mine barns fastlege og vi er veldig fornøyd med hennes innsats.

Kjempe fornøyd

Kjempe god lege. Med henne føler jeg meg ikke "dum" når jeg går til legen. Hun tar seg tid, er hyggelig og lett å snakke med! Anbefaler absolutt henne!