Anneli Catharina Pedersen

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Anneli Catharina Pedersen

Rett person i rett yrke

Anneli er en kjempegod lege som bestandig tar seg god tid og lytter til pasientens behov! Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlege. Kunnskapsrik og hyggelig som dagen er lang.

Veldig dyktig lege

Har hatt Anneli som fastlege i et par år nå og er utrolig fornøyd. Hun tar meg alltid seriøst når jeg er der, lytter til det jeg har å si, viser forståelse og henviser meg videre når det trengs. Har flyttet bort for å studere, men velger likevel å reise hjem de gangene jeg trenger legetime fordi jeg er så fornøyd med henne. Virkelig til å anbefale.

Trygg og god lege

Hun har gitt meg veldig god støtte og behandlig i forbindelse med min alvorlige sykdom. Hun har tatt symptomene mine på alvor fra første stund, noe som gjorde at jeg fikk diagnosen tidlig og derfor har gode muligheter til å bli frisk.

Kunnskapsrik og tillitskapende lege.

Mitt inntrykk av lege Anneli er at hun er god til å lytte på hva jeg sier, og vi har en god dialog. For meg er tillit og en god dialog med legen viktig, det samme føler jeg hun har til meg.
Hun er flink til å følge meg opp ved å prøve andre behandlings muligheter der det trenges, sammen med etterkontroll, helt til hun er fornøyd med tilstanden.
Er det ting som hun ikke kan hjelp meg med, bruker hun leger opp i systemet. Jeg godt fornøyd med henne og jeg er sikker på at hun gjør det beste for meg.
Hun er en meget flink lege.

Dårlig lege

Har lang ventetid, lyttet ikke på meg første gang jeg kom inn med brystsmerter. Ikke fornøyd i det hele tatt, turnuslegen gjør bedre jobb enn henne.