Anneli Catharina Pedersen

Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

2016

Senjalegen avd. Finnsnes legekontor Telefonnummer77 87 15 1877 87 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Anneli Catharina Pedersen er en av 19 fastleger i Lenvik

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Anneli Catharina Pedersen

Trygg og god lege

Hun har gitt meg veldig god støtte og behandlig i forbindelse med min alvorlige sykdom. Hun har tatt symptomene mine på alvor fra første stund, noe som gjorde at jeg fikk diagnosen tidlig og derfor har gode muligheter til å bli frisk.

Kunnskapsrik og tillitskapende lege.

Mitt inntrykk av lege Anneli er at hun er god til å lytte på hva jeg sier, og vi har en god dialog. For meg er tillit og en god dialog med legen viktig, det samme føler jeg hun har til meg.
Hun er flink til å følge meg opp ved å prøve andre behandlings muligheter der det trenges, sammen med etterkontroll, helt til hun er fornøyd med tilstanden.
Er det ting som hun ikke kan hjelp meg med, bruker hun leger opp i systemet. Jeg godt fornøyd med henne og jeg er sikker på at hun gjør det beste for meg.
Hun er en meget flink lege.

Dårlig lege

Har lang ventetid, lyttet ikke på meg første gang jeg kom inn med brystsmerter. Ikke fornøyd i det hele tatt, turnuslegen gjør bedre jobb enn henne.