Sven Göran Bjerklow

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1997)

Sven Göran Bjerklow er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Sven Göran Bjerklow

Fantastisk lege

Pga. mye sykdom og mange legebesøk har jeg vært innom mange leger og spesialister. Göran er en mann som tar seg tid til deg, selv om han er en ekstremt travel mann. Man føler aldri att man er til bry eller at han stresser deg ut av kontoret. Har du ett problem tar Göran tak i det, og henviser videre der han ikke har nok kompetamse! Fantastisk flott lege, håper på å beholde han som fastlege mange år framover

Beste fastlegen jeg har hatt!

Pga mye plager med sykdom, så har jeg vært borti mange leger! Å han er definitivt den beste jeg har hadd! Han tar deg på alvor, forklarer ganske nøye om diverse medisiner og sykdommer. Han har forståelse for deg og dine plager, selvom du er ung.

Jeg har fått så mye kommentarer slengt fra leger, som nekter å skrive ut medisiner til meg, siden «jeg er ung». Men Gøran har forståelse at man kan være syk selvom man er ung!

Pga mange dårlige erfaringer med leger, så har jeg fått legeskrekk. Så første timen jeg hadde hos han, så tokk jeg mamma med, da jeg sjøl va redd for å dra til lege🙈 han tokk meg så godt imot og har hjulpet meg å bli tryggere på han som lege. Kjenne enda på legeskrekken den dag idag, vis jeg havner hos andre leger enn han. Men jeg har ingen skrekk for å gå til time hos han😁 så han bytter jeg ikke ut med det første!

Elendig kompetanse

Og null kompetanse på nevrologiske diagnoser, spesielt ikke på hodepinesykdommer.
Han tror ikke på pasienter, og er av de som på død og liv skal «finne opp kruttet på nytt»

Beste legen i Alta!

Sven er den beste legen jeg har vært hos. Han tar alle situasjoner, fysisk og psykisk, seriøst og er veldig lett å snakke med. Må dessverre bytte pga. studie. Anbefales på det sterkeste.

Pålitelig og flink med lang erfaring

En stor kapasitet som vi kan være heldige som har fått til Alta. Tar alltid pasienten på alvor og finner gode løsninger. En veldig god lytter, som også kan muntre opp.