Roar Nilssen

Gleditschgården Legesenter AS

1999

Gleditschgården Legesenter AS Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Roar Nilssen er en av 43 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Roar Nilssen

Meget dyktig

Roar Nilssen er en svært dyktig lege, alltid oppdatert på kunnskap. Veldig oppmerksom og opptatt av å forklare evt. årsaker, og gir råd og evt. en eller flere løsninger for at man skal bli friskere. Har alltid god tid til meg og jeg kan forlate timen med en god følelse.

Utbrent

Roar virker uinteressert i pasientens plager. Sitter med bena på bordet og sukket tungt i en fillete shorts og ser lengtende ut vinduet under samtalen. Var tydelig at psykiske plager ikke var noe han anså som reelle plager og kalte meg en hypokonder. Var helt tydelig at han bare ønsket at jeg skulle gå.
Mer uprofesjonell lege skal du lete lenge etter.
Har du brukket en arm er han nok grei, men er det noe mer innviklet bør du gå til noen andre.

Veldig bra Lege.

Nilssen tar seg god tid Han lytter til hva du har og si og tar deg alvorlig. Har bare gode erfaringer.

Langt under pari

Var ok i de første konsultasjonene, men når det viste seg å være mer krevende å finne årsaken til helseplagene ble det vanskelig. Han ble avvisende, ufin og viste ingen interesse av å finne årsaken. Så jeg måtte selv lese meg opp og selv "kreve" riktig henvisning. Uakseptabelt, da det er legen som skal være eksperten. Noe rot fra helsesekretæren(e) også så denne legen anbefales ikke.

Anbefales ikke på det sterkeste..

Hva i dag på min første time hos min "nye" Fastlege.
Bestilte å fikk bekreftet dobbel time fra kl 1000.
Ble tatt inn 1015 og sendt ut igjen 1035.
Om han er utbrent lege eller bare hadde en dårlig dag vet jeg ikke.

Min mening er at leger som ikke lytter til pasienten eller har tid til og finne ut hvorfor pasienten har bestilt time hos seg er skremmende.
Jeg har ikke tenkt å sette mitt liv på spill hos en sånn lege.
Men min oppfatning var å komme seg fortest mulig hjem å få byttet han ut.