Roar Nilssen

Autorisasjon (1999)

Roar Nilssen er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Roar Nilssen

For en service!

Fantastisk hvordan han tar ansvar for sine pasienter- fikk time på dagen og røntgen time på sykehuset 2 dager etter! Blir så irritert på folk som ikke gjør annet enn å klage på et helsevesen som jobber under en "trykk koker" nærmest døgnet rundt! Tusen takk Roar og dine medarbeidere for fantastisk pasientbehandling!

Dårlig erfaring med denne legen.

Hatt dårlige erfaringer med han.Han virker rett å slett frekk i noen sammenhenger. Har en annen fastlege ved samme legesenter som desverre er i permisjon. Vikaren for fastlegen min har desverre Nilsen som rådgiver.

Overarbeidet og negativ til hele verden.

Veldig negativ til sitt eget yrke og klager på at jobben tar hele livet hans.
( ikke mitt bord å være psykolog! jeg har mine egne bekymringer å ta hensyn til!) , legger hele verdens/lege problemene sine på pasientens skulder!
nedlatende og svært lite imøtekommende.
En lege som opplagt burde ta seg en titt i speilet og møte pasienter på et mer profesjonelt plan!
Jeg har faktisk også brukt min ‘dyrebare’ tid for å møte opp til avtalt time!!!! Anbefales absolutt ikke fra min side!!

Anbefales

Da min forrige lege gikk av med pensjon, måtte jeg ufrivillig finne meg en ny.

Det var ingen enkel oppgave Roar Nilssen fikk, da jeg har en lang historie og midt i prosesser som involverte flere; både NAV og andre spesialister.

I begynnelsen kan han virke litt røff og direkte, men dette er egenskaper jeg setter pris på. Han "duller" ikke med pasientene eller snakker deg etter munnen.

Han har alltid lyttet til meg og tatt meg på alvor. Er interessert i å forstå, men aldri kaste bort tiden. Når andre spesialister som har kjent meg lenge har uttalt seg, støtter han seg til det. Han er stødig og erfaren, men ikke redd for å henvise eller søke råd.

Svarer raskt på e-henvendelser og synes aldri det har vært vanskelig å få time.

Nå må jeg dessverre bytte lege igjen, men jeg kan trygt anbefale Roar Nilssen til andre og skule gjerne fortsatt å ha han som fastlege.

(Med mindre du liker å bli dulla med, eller kaste bort tiden til fastlegen din, da hadde jeg valgt en annen )

Trygghet og integritet

Når jeg går til lege er det noe galt, og jeg kan ikke ordne det selv. Da trenger jeg en som lytter og forstår. Jeg trenger en som enten fikser det eller henviser meg videre til en som kan fikse det. De gangene jeg har trengt hjelp, så har jeg fått det.
En gang ble jeg avvist hos legevakten og bedt om å kontakte fastlege neste dag. Roar ble svært overrasket over hva jeg fortalte. Han ringte straks sykehuset og gav seg ikke før jeg hadde fått bekreftet tidspunkt for operasjon. Det var virkelig flott med en personlig gladiator som gikk foran og sparket opp dørene.