Roar Nilssen

Autorisasjon (1999)

Roar Nilssen er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Roar Nilssen

Seriøs, dyktig og lyttende

Jeg går sjelden til legen. Da er det ekstra viktig for meg å bli tatt på alvor når jeg først er der. Roar Nilssen gjør det. Han lytter til deg, undersøker nøye og tar seg god tid til å finne ut hva som er årsaken.

Tillitsfull og imøtekommende

Tar deg på alvor. En person man kan snakke med om både fysiske og psykiske plager. Jeg har ikke vært der mange ganger, og hadde kun "små, diffuse" problemer. Han tok bekymringen min på alvor, tok flere tester og henviste meg til spesialistundersøkelse.

Litt lang ventetid før man kommer inn.

Flyttet fra Sandefjord, eneste grunnen til at jeg måtte bytte.

Kjempe fornøyd!!

Utrolig flink lege!
Er veldig fornøyd med behandlingen jeg får. Har ikke problemer med å få time, eneste negative er at det kan bli lang ventetid før du kommer inn. Han er flink til å henvise videre, og har virkelig stått på for at jeg skal få best mulig behandling.
Kvinne over 40 år

Absolutt den beste legen EVER!!!!

Hadde jeg ikke flyttet fra Vestfold, så hadde jeg fremdeles hatt han. Han er uten sidestykke den beste legen jeg vet om. Han tar seg tid, han bruker av fritiden sin til å finne ut mer om min tilstand og han er ikke redd for å sende pasienter videre hvis han må det. Kan bare missunne dere som har han som fast lege....

Bra Mann

Husker nesten altid hvorfor du er der uten og lese igjennom parpirene sine, selv om du bare er innom en gang i Aret. Tar seg god tid og er veldig noye med og sjekke opp ting som kan vere et problem, sende til spesialist osv. Ofte litt lang ventetid pa venterommet, men om du vet du skal ta blodprove kan du gjore det for du gar in til time.