Gard Bruset

Autorisasjon (2016)

Ingen på venteliste

Regnbuen Legekontor Telefonnummer32 24 04 4232 24 04 ...
Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Gard Bruset er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Gard Bruset

Uprofesjonell

Bestilte time fordi jeg ønsket å ta prøver for å sjekke noe jeg i lengre tid har slitt med mange symptomer på. Satt igjen med en veldig dårlig følelse etter samtalen med Gard. Jeg følte han hengte seg opp i kun et symptom, og mye tid ble brukt på å forklare rundt det, men stilte ingen spørsmål vedrørende andre symptomer eller undersøkte ting man skal undersøke i forbindelse med tilstanden. Jeg har nære familiemedlemmer med samme tilstand og vet hvordan det undersøkes. Blant annet med blodprøve hvor man sjekker flere forskjellige ting. Det er en stor påkjenning for meg å ta blodprøve og derfor lite hyggelig å finne ut (på egen hånd, via furstpasient) at tingene jeg ville sjekke ikke ble sjekket. Det eneste blodprøven sjekket var vitaminer...
Veldig uprofesjonelt i mine øyne, og jeg må nå ta ny blodprøve for å få svarene jeg søker, noe som er en kilde til mye stress for meg.

I tillegg opplevde jeg fastlegen som veldig belærende, jeg fikk en hel preken om hvorfor man ikke må Google symptomer selv, og hvor teit vurderinger her på legelisten er. Blant annet ble det nevnt useriøse pasienter som bare gir en stjerne fordi de ikke fikk svar på den ene blodprøven de bad om... Oi, det gikk visst troll i ord. Jeg ble også en av dem som bad om en blodprøve og ikke fikk den og nå gir kun en stjerne...

Men det er fortjent. Som pasient forventer man å bli sett, hørt og tatt godt vare på, ikke belært, irettesatt og oversett.
Jeg er lei meg da jeg hadde hørt mye bra om Gard og sett frem til å bli godt ivaretatt. Håper han tar til seg dette og tar bedre vare på de andre pasientene sine.

Hei, dette er dr. Gard Bruset som svarer.

Jeg tar denne typen tilbakemelding på alvor. Det er leit at du hadde denne opplevelsen i ditt møte med meg. Jeg hadde derfor håpet vi kunne sette av tid til en prat der vi går igjennom hva som gikk galt under konsultasjonen og hvordan vi kan sørge for at du føler deg godt ivaretatt hos meg og hos Regnbuen Legekontor.

Da legelisten.no er anonym har jeg ingen mulighet til å vite hvem som har skrevet denne anmeldelsen eller hvilken konsultasjon som ledet til dette.

Dersom du ønsker blodprøver der jeg ikke fant indikasjon for dette kan du vurdere blodsjekk.no

mvh

Gard Bruset

Besvart av Gard Bruset

Dyktig, god til å forklare og hjelpe

Opplever en godt opplyst lege som er god til å forklare og illustrere problemstillinger og diagnoser, og er høyt verdsatt som min fastlege
Ved min manns brå bortgang har Gard Bruset vært som en klippe for meg og døtrene. En god nærhet til pasient og empati i en tung situasjon som har hjulpet på så mange måter.

Gard er Flink til å kommunisere med pasienter og gi grundig informasjon om sykdomen.

Jeg ønsker å takke Gard som lege som kan støtte og trøste pasiet og pårørende veldig godt. Han er flink til å forklare veldig nøye om sykdomen sånn at mann forstår godt og blir bra informert. Han er snill og imøtekommende. Har mye empati. Jeg kan alltid stole på ham. Takk Gard for alt du gjorde for oss i disse vanskelige dager vi hadde i Mai.

Arrogant og lite imøtekommende.

Arroganse kler ingen, - og aller minst kler det den som har valgt et yrke som helsearbeider.
I Stig Bruset sitt fravær har jeg havnet hos sønnen Gard Bruset to ganger, - begge gangene har jeg vært misfornøyd med måten han kommuniserer på.
Den første gangen var jeg overbærende, men når møte nr 2 ga samme inntrykk er det bare å komme seg vekk.
Her blir det bytte av legekontor.

Ydmyk og nøye

Har hatt Gard som fastlege i 2 år nå. Fornøyd fra første stund. Tok seg tid når jeg slet psykiskt og ser patienten. Veldig møtekommende og flink til å huske fra forrige gang. Stoler 100% på min lege når jeg blir syk.