Benjamin Noddeland

Autorisasjon (2002)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

En av de beste legene jeg har hatt

Det er en veldig flink lege, som jeg liker godt. Han er alltid veldig nøye, forklarer hva og hvordan. Jeg syns det er lett å kommunisere med ham, pga det. Hele familien har han som fastlegen sin. Vi skulle gjerne ha hatt flere slike leger :)

Lite respekt for folks tid

Enda en gang har jeg ventet 35 min etter avtalt tid. I tillegg er det langventetid på prøvetaking. Og dette var til dagens første time. Time 8:15 og fortsatt ikke ferdig 9:15

Bytt.....

Absolutt dårligste lege jeg har vært borti. Har byttet fastlege for hele fam. nå, så han har fortsatt mange ledige plasser på listen sin til den som vil prøve.
Ingen evne til å lytte, virker stresset og gjør ingen nytte av journal fra lege han har tatt over etter.

Ikke å anbefale!

Etter en konsultasjon hos Noddeland, anser jeg han som svært uprofesjonell. Etter en time og tjue minutters venting anser jeg han som en stressende lege uten medfølelse eller konsentrasjon ovenfor pasient, hvor du nærmest blir kastet igjennom timen som kun varer en ti minutters tid. Det virker som han ikke forstår at han er i et serviceyrke, og later til at han kun skal tjene penger på deg. Mitt første og siste møte med denne fastlegen!

Laaangt ifra fornøyd

Hadde noddeland da han jobbet i Sandefjord, før han begynte å jobbe i Asker. Samme om du hadde legetime kl 8:30 eller 15:30, så var det ALLTID minimum en times venting, og alltid flere pasienter som hadde legetime samme klokkeslett hos samme legen. Han startet alltid samtalen med: "først av alt,-trenger du sykemelding", noe som virket veldig uproft.
Han var ofte ufølsom og virket ikke til å se deg som pasient. Han måtte slå opp i "legeboken" for alt fra sår forkjølelseshals til mer alvorlige symptomer, og spurte stadig hva jeg trodde feilet meg. Vel.. Det må jo legen svare på,- jeg er ikke lege!

Var mer opptatt av alt annet enn pasientene, og tok gjerne 6-7 telefoner ila den den tiden du var inne hos legen, etter først å ha ventet en time på å komme inn. Kjenner flere som har hatt han som har vært like misfornøyd som meg.

Han er forøvrig en veldig hyggelig mann når han først har TID til deg som pasient, da :-)