Benjamin Noddeland

Autorisasjon (2002)

1 person

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

Forferdelig lege på forferdelig legesenter

Er mer opptatt av alt mulig annet enn deg som pasient. 3 ganger har jeg sittet og ventet i over en time for å få et enkelt besøk og måttet dra med uforrettet sak. Da jeg tok det opp med han at det var mye forsinkelser fikk jeg beskjed om at "vi leger kaller ikke slikt for forsinkelse".

Helt umulig å kommunisere med dem utenom konsultasjonen. Kan ikke sende e-post, kan ikke sende beskjeder over nett, prøver man å ringe får man beskjed om at man bør vurdere å legge på hvis det er noen foran deg i køen.

Hvis du vil ha et legesenter som synes legenes tid er mer verdt enn din, som ikke bryr seg om pasienter og som har manglende medisinsk kunnskap bør du velge Asker legesenter og Benjamin Noddeland.

Aldri mer.

Big business

Noddeland virker mer opptatt av å få skrevet i journalen til flest mulig pasienter, enn å hjelpe pasientene sine. Han er alltid på etterskudd (ventetid på over en time er ikke uvanlig, men som regel tar det tundt 30 min), og han har ikke tid til deg som pasient. Han tyr til lettvinte løsninger hver gang (sykemelding eller antibiotika). Jeg tenkte i starten at han bare var stresset og presset på tid fordi han har mange pasienter på listen sin, men har sett (og hørt) flere ganger at han sysler med personlige saker i arbeidstiden. Over 2000 pasienter + personlige gjøremål = dårlig pasientoppfølging.

Noddeland er forøvrig hyggelig den lille tiden han prater med deg, men kan tendere til å være nedlatende om du spør "dumme" spørsmål når han er på etterskudd. Han har byttet legesenter nå, men var veldig fornøyd med damene i skranken, og på lab'en, da han jobbet i Sandefjord.

grundig lege

Ble godt ivaretatt men han ville heller sykemelde en å skrive ut medikamenter.

Lite tillitsvekkende

Jeg fikk ham automatisk tildelt som ny fastlege fordi min gamle lege flyttet.

Han stilte spørsmålstegn både ved diagnoser min tidligere lege hadde stilt og diagnoser fra spesialister jeg har vært henvist til. Var i utgangspunktet mistroisk til meg som pasient - jeg fikk ingen tillit til ham.

Jeg måtte som pasient også forklare han hva to av medisinene på medisinlisten min var og han måtte slå opp en tredje. Noe jeg ikke synes var særlig tillitsvekende når han samtidig stillte spørsmålstegn ved andre legers diagnoser selv om han tydeligvis ikke kjente medisinene.

Måten han møtte meg på fikk meg til å føle at jeg var lite verdt.

Den verste legen noensine!

Både jeg og min mor hadde han som fastlege. Gudskjelov vi byttet! Han er overhodet IKKE interessert i pasienter, alltid forsinket, driver med sine private ting mens pasienter venter på kontoret hans. Han var grei til å begynne med, men så fikk han så mange pasienter at det ble som samlebånd - inn og ut på 5 min. Anbefales ikke. Hold dere langt unna!