Benjamin Noddeland

Autorisasjon (2002)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Benjamin Noddeland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Benjamin Noddeland

trygg og snill lege

veldig flink lege, hører godt etter hva som er problemet og ikke minst tar han deg veldig godt imot. veldig lett tilgjengelig, mye mer tilgjengelig enn noen andre leger. for time veldig fort hos han. hjelper deg med engang. veldig hyggelig og bra lege. beste fastlege, har hatt han i mange år. meget fornøyd med han!

Han liker kvantitet, ikke kvalitet

Mest opptatt av å fylle inn info på data og gi deg en sykemelding. Aldri vært der mer enn 10 min før han sier nytt problem, ny time. «Send inn neste pasient!»
Men å la deg vente i 40-90 min har han ingen problemer med.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Fikk lyst til å beskrive min fastlege Benjamin Noddeland.
Det er ikke dekkende nok for meg og bare skrive at jeg er veldig fornøyd med han som LEGE. Han er meget handlekraftig og en omsorgsfull person som jeg føler meg trygg hos.

Han skjønner ingenting, og bare videre sende deg til andre. Du får null hjelp hos han. Må vente i 40-50min ekstra, og når du kommer til han. Så er han bare opptatt med mobil og tuller. Tror ikke han vet hva betyr å være lege engang. Angrer på å ha valgt han. Mest useriøst lege jeg har vært bort i.

Dedikert

Vi går alle i familien til Noddeland og har gjort det gjennom mange år. Han er godt kjent med oss, alltid serviceinnstilt og effektiv. I det siste har vi kommunisert godt gjennom min helse. Vårt inntrykk er at han er genuint opptatt av sine pasienter og følger oss opp på eget initiativ.