Olav-Andre Dagestad Myklebust

Autorisasjon (2014)

Olav-Andre Dagestad Myklebust er en av 14 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Olav-Andre Dagestad Myklebust

Utrolig dyktig lege

Han er så utrolig flink lege,absolutt opptatt med joben sin!
Jeg har aldri treff en så dyktig lege i Volda!Alltid får svar så fort som mulig,også det kan være klokka 17-18 og plutselig jeg har melding på helse Norge fra Legen med svar på blodprøven.Samme hvis jeg opprett en e-konsultasjon,du vet at han skal svare deg og du føler deg trygt fordi legen din er har for deg.
Setter stor pris at han er min fast lege!

The best

den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg følte meg alltid velkommen og lyttet til når jeg var der. han tok meg alltid på alvor, og gav meg den hjelpa og informasjonen eg trengte.

Beste legen jeg har hatt

Han er den beste legen jeg har hatt i Volda, er så deilig å faktisk føle seg sett og hørt.
Det jeg sier blir tatt på alvor og jeg får den hjelpen jeg trenger.
Satser på å ha han i x antall år til som fastlege

Meget dyktig lege, god til og kommunisere med pasienten

Har hatt Myklebust som lege siden 2019. Han har vært en utrolig god lege for meg som student i bygda Volda. Han lytter på pasientene sine, gir gode råd og har også litt humor i alt. Han har gjort en svært god jobb, der jeg vil påstå at han har vært den beste legen jeg har hatt igjennom tidene. Nå vil jeg miste Myklebust pga av flytting. Men da får jo også en ny person oppleve denne gode legen :)

En meget faglig sterk og omsorgsfull lege

Olav Andre er en utrolig flink lege som jeg setter enormt pris på. Han imponerer meg som en sterk fagperson og han imponerer meg som menneske. Han har vært min fastlege en stund og han er alltid positiv og virker genuint opptatt av å gi best mulig behandling til meg. Han henviser fort videre om det trengs og han har ett helhetlig fagperspektiv i behandlingen. Han er også veldig rask med tilbakemeldinger på resepter eller annet på nett.

Hans pasientfokus viser en mann med ett stort hjerte som skaper trygghet, på samme tid som han ikke er redd for å si ifra og diskutere hva han mener i ett tillitsbyggende fokus. Han har god innsikt i min pasienthistorikk og er alltid løsningsorientert.
Jeg skadet meg veldig for noen måneder siden og han har vært og er en god bauta på veien min opp igjen på beina. Takk for at du er min fantastiske lege!