Olav-Andre Dagestad Myklebust

Autorisasjon (2014)

Olav-Andre Dagestad Myklebust er en av 14 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Olav-Andre Dagestad Myklebust

Han bryr seg, og en føler seg velkommen

Kunnskapsrik, villig til å hjelpe, positiv, kritisk, hardtarbeidende, morsom.
Han tar tak i problema me en gong, ikkje berre "skyve dei unda" så veldig mange andre lega gjer. Han åpne døra med et smil, og får en til å føle at han faktisk e intr i å høre ka som plaga

En forståelig mann

Han har en rolig energi rundt seg. Det føles ut som han ser deg og vil høre på deg. Det har vært en fryd å ha ham som lege!

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Legen tek seg tid, hjelper vidare i systemet til sjukehusa i regionen, viser stor omsorg og gir seg ikkje før det er betring. Han er òg svært raskt til å fornye reseptar ol digitalt. Der får ein som regel svar same kvardag.

Fantastisk lege

For en lege! Alltid positiv og imøtekommende. Han tar seg tid til å lytte til deg (også på dager der venterommet er fullt).
Olav-Andre gir gode råd og er kjapp til å henvise videre når det trengs.
Smiler og gjør de trygge!
Spør alltid om det var det hele, eller om det er noe annet han kan hjelpe med.
Beste legen eg og min familie har hatt!

Fantastisk

Olav-Andre tar seg tid til å lytte og virker alltid engasjert. Han tar seg god tid til å forklare sine tanker og hvorfor han tenker slik. Som kunde har jeg lært mye og ikke bare blitt behandlet. Har fått mange utskrifter som har vært informative.

Olav Andre har sett meg som pasient på en herlig måte, han ser mennesket og ikke bare "problemet " . Han er open for å høre og jeg føler jeg selv har stor påvirkningskraft i oppfølgingen. Han er flink til å stille kritiske spørsmål når jeg legger frem mitt syn og vi har en dialog hvor vi blir enige, men begge kan komme med argumenter. Han er heller ikke redd for å si nei det er han uenig i når han mener det. Dette er i hvertfall egenskaper jeg verdsetter høyt.

Olav Andre er en fantastisk Fastlege som følger ordentlig opp. Her er mange som kan ta lærdom av han!