Åge Aleksander Skretting

Autorisasjon (2013)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Åge Aleksander Skretting er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Åge Aleksander Skretting

Lunken holdning

Jeg opplever å ikke bli tatt på alvor.. Han hører ikke etter, og jeg føler jeg må være kjapp når jeg er inne hos han. Jeg har flere diagnoser, som jeg ikke føler han tar med i hele bildet når det gjelder medisinbehandling og oppfølging. Han har ikke peiling på lavt stoffskifte og det virker heller ikke som om han er interessert i å finne ut noe mer om det. Har hatt noen få gode timer hos han, men går ut fra de fleste timene med en følelse av att jeg har vært til bry… Står på venteliste til ny lege.

Ikke bra

Følte ikke han tok meg seriøst da jeg kom inn me mine problemer alt for å bli ferdig med time følte jeg. Hadde vikar da han sjøl var vekke engang å hun var enda verre. Begynte å klage på at jeg fortsatt ikke hadde betalt for egenandel sist time jeg var på. Skrekk å gru. Anbefales ikke!!
Har nå byttet fastlege å har fått orden på min diagnose å medisinering pågår

En noe passiv lege som kjører sitt eget løp

Opplever at han ikke får helt med seg hva jeg spør etter når jeg er hos ham. Om jeg har flere saker på en legetime, så bruker han mest tid på den tingen jeg prøver å signalisere at er minst viktig.

Har også over en periode på 2 år vært hos ham flere ganger med samme problem. Ved spørsmål om hva jeg kan gjøre har han ikke gitt noen klare svar, men heller fortalt meg at jeg må komme tilbake hvis problemet vedvarer. Femte gang jeg var hos han med samme problem fortalte han meg at det ikke var noe han kunne gjøre med det, uten at han hadde gitt meg verken henvisning eller råd om hva som kunne gjøres.

Fremstår for meg som at han sparer på ressurser han egentlig har.

(Bonuskommentar: en gang ble jeg testet for allergier både han og jeg allerede vet at jeg har.)

Dyktig og engasjert

Første legen jeg har hatt som jeg føler tar meg seriøst med en gang. Opplever at han har et stort ønske om å hjelpe og finne løsninger. Beste legen jeg har hatt!

Fantastisk lege

Dyktig, omsorgsfull og trygg lege. Han bryr seg virkelig om pasientene sine. Følger opp når det trengs og tar seg tid til og lytte.
Jeg har hatt mange leger opp igjennom. Men da jeg kom til Åge ble jeg tatt på alvor for første gang. Virkelig til å anbefale!