Ingvild Roksund

Autorisasjon (2011)

Ingvild Roksund er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ingvild Roksund

Arrogant

Hadde en dårlig opplevelse med henne da hun ikke hørte hva jeg sa. Hun fikk sikkelig vist at det var henne som viste best og fikk meg til å føle jeg ikke kjente til min sykdom og evner. Jeg kommer ikke tilbake dit.

Engasjert og løsningsorientert

Jeg er meget fornøyd med denne fastlegen. Hun er helt til stede under konsultasjonene og virker oppriktig opptatt av å finne løsninger på de helsemessige utfordringene. For eksempel henviste hun til øre-nese-hals for vaksinering mot sterk pollenallergi i stedet for kortison som min tidligere lege ga meg. Hun er lyttende og har respekt for at pasienten vet mye om sin egen situasjon. Jeg føler meg godt ivaretatt og er veldig glad for at jeg har fått denne fastlegen.

Lite tilgjengelig

Har ventetid på ny legetime på flere uker, og ventetid på telefon på over en halvtime og har heller ikke ledig akuttime når det virkelig er akutt!

Veldig god og kjekk fastlege

Hun ser deg med en gang du kommer inn døren. Hun lytter og gir sine meninger, jeg føler at hun bryr seg. Hun ønsker å hjelpe deg og tar deg på alvor, sender deg videre hvis det er nødvendig. Hun er alltid smilende og blid og jeg føler meg veldig heldig som har henne som fastlege.

Faglig sterk og omsorgsfull lege

Vi er veldig fornøyd med Roksund og kan anbefale henne på det sterkeste. Hun er kunnskapsrik og tar seg tid til å lytte. Opplever henne som nøye, og undersøker forhold videre ved behov.