Knut Olsen

Fritzøe Klinikk Allmennleger

Autorisasjon (1991)

Fritzøe Klinikk Allmennleger Telefonnummer33 11 81 3033 11 81 ...
Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Knut Olsen er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Knut Olsen

Trygg og imøtekommende

Kan ikke komme på en negativ ting å si! Jeg har vært innom han ved flere ulike anledninger, alt fra svangerskapskontroller til problemer med psykisk helse, og like fornøyd hver gang, selv om ikke alltid problemet er løst på en dag. Ting kan ta tid, uker, måneder... Jeg føler meg sett, ivaretatt og respektert. Døra hans er alltid åpen, selv for en "enkel" samtale, som noen ganger er alt man trenger.

Må også få sagt at resten av personalet på klinikket er gull verdt. Det et ikke like lett for alle å ringe inn til et legekontor. Det er jo tross alt personlige ting man ringer for. MEN disse damene er imøtekommende, blide, hyggelige og hjelpsomme! Takk for den gode jobben dere alle gjør 👏

Fantastisk lege, som lytter, kommer med gode innspill, har forståelse og har god energi som gir det lille ekstra.

Fantastisk lege som lytter, bryr seg, kommer med gode innspill, sprer om seg med gode energi positivitet, som utgjør det lille ekstra!

Sistevalget ved psykiske problemer

Har tidligere slitt med psykisk sykdom, da jeg for noen år siden oppsøkte Dr Olsen med problemet tok han veldig lett på det. Jeg hadde brukt lang tid på å tørre å ta opp noe veldig vondt og vanskelig med fastlegen, og nederlaget ble større da jeg ikke ble hørt eller tatt alvorlig. Byttet siden fastlege. Har i ettertid kommet meg i behandling hos psykolog - og jeg ser at livet og helsen hadde vært langt bedre på et tidligere tidspunkt om jeg bare hadde fått behandling eller henvisning som jeg trengte da jeg oppsøkte Olsen.

Håper at dere som vurderer å bytte til denne fastlegen ikke har noen problemer utover somatiske tilstander, for jeg har (etter min erfaring) ingen tillit til at Olsen tar psykisk helse på alvor.

Dårlig tillit

Fikk et veldig godt førsteinntrykk da han var fast bestemt på å finne ut hva som feiler meg (har gått syk med store plager i mange år), men med en gang ting ikke viste seg på prøvene han tok ble jeg fortalt at jeg måtte slutte å tenke negativt og at det ikke var noenting i veien med meg. Han endra seg fra blid og munter til frekk og nedlatende med en gang.

Anbefales ikke med mindre man bare skal ta prøver for å sjekke verdier ol.

Troverdig og lyttende, tar seg tid til å gjøre en god jobb.

Er lyttende og tar pasienten på alvor.
Har tid for pasienten. Fin vennlig personlighet.
Vil gjerne anbefale ham til andre.