Knut Olsen

Autorisasjon (1991)

Knut Olsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Knut Olsen

Føler at han bryr seg, virker faglig sterk

Er det ting han ikke er fornøyd med, følger han opp med behandling, har hatt han som fastlege i 30 år , ingen planer om og bytte

Litt kjapp i svingene

Det virker som Knut har veldig dårlig tid. Tar som regel lang alt mellom 5-20 minutter etter avtalt tid før du kommer inn og han skal ha deg ut døra på rekord tid.

Dårlig oppfølging på ting som kan fort være viktige å få høre om og om du kommer inn med mer enn ett problem så må du bare håpe på at det viktigste blir tatt tak i.

Trygg og jordnær lege

Knut er fastlege til min sønn. Vi opplever han som trygg, god og ærlig.
Jeg ønsker en fastlege vi kan snakke med om problemer og få ærlige gode svar fra, og dette får man her.

Trygg og imøtekommende

Kan ikke komme på en negativ ting å si! Jeg har vært innom han ved flere ulike anledninger, alt fra svangerskapskontroller til problemer med psykisk helse, og like fornøyd hver gang, selv om ikke alltid problemet er løst på en dag. Ting kan ta tid, uker, måneder... Jeg føler meg sett, ivaretatt og respektert. Døra hans er alltid åpen, selv for en "enkel" samtale, som noen ganger er alt man trenger.

Må også få sagt at resten av personalet på klinikket er gull verdt. Det et ikke like lett for alle å ringe inn til et legekontor. Det er jo tross alt personlige ting man ringer for. MEN disse damene er imøtekommende, blide, hyggelige og hjelpsomme! Takk for den gode jobben dere alle gjør 👏

Fantastisk lege, som lytter, kommer med gode innspill, har forståelse og har god energi som gir det lille ekstra.

Fantastisk lege som lytter, bryr seg, kommer med gode innspill, sprer om seg med gode energi positivitet, som utgjør det lille ekstra!