Knut Olsen

Fritzøe Klinikk Allmennleger Mann, 56 år

Autorisert1991
Ledige plasser 17 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Knut Olsen er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Knut Olsen

Altfor rask og dårlig til å lytte

Olsen er svært hyggelig som person men altfor lite tillitsvekkende som lege. Hver gang jeg har vært hos han til konsultasjon eller til en visitt har han dårlig tid, selvom min problemstilling tar 5 min er han mest interessert i å få meg ut av kontoret umiddelbart. Han er svært dårlig til å lytte, og går radig gjennom det han tenker er viktig, uten å høre etter om du har noe mer å si. Jeg har nå gått til Dr. Olsen i noen år, og han tror meg like lite hver gang uansett hva det gjelder.

Sist jeg var syk med infeksjon konkluderte han med at jeg var frisk helt til de ringte fra labradoriet og fortalte at CRP-verdiene var høye, på de 10 sekundene ble jeg brått syk, et av mange eksempler på at han ikke tror på symptomer eller hva du som pasient sier.

Jeg har nå fått nok av Olsen og er nå på jakt etter en bedre fastlege. For dersom jeg en dag trenger ordentlig legehjelp vil jeg gå til en lege som har respekt for pasienten og viser omtanke. Olsen er ikke å anbefale.

Føler meg ivaretatt

Dr Olsen har alltid gitt meg god hjelp når jeg trenger det. Også flink til å forklare ting og henvise videre ved behov.

Vennlig men ikke proffesjonell

Knut Olsen er alltid veldig blid og vennlig, men han har dårlig tid og virker som han vil ha deg ut så fort som mulig.

Han virker stresset og at han ikke helt tror på det du sier, eller tar symptomene du forteller om seriøst.

Blid å hyggelig

Har hatt knut som fastlege i ca 15 år. vil anbefale han på det sterkeste, han er en veldig dyktig lege som altid stiller opp. God til å lytte og ta plagene dine på alvor,lett å komme i kontakt med. Kommer alderig til å bytte fastlege.

Overfladisk og dårlig tid

Jeg har vært hos han noen få ganger men har aldri klart å få tillit til ham. Han har ikke tid til å lytte og blåser gjerne problemstillingen bort med et svar som gjør at man føler seg dum. Jeg får ikke blikkontakt med han da er mest interessert i å sette diagnose og bli ferdig. Føler ikke at jeg har blitt tatt på alvor så har gjerne avsluttet timen uten å ta opp årsaken til at jeg har kommet.