Mette Hovland Olsen

Autorisasjon (1992)

28 av 1900

Mette Hovland Olsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Mette Hovland Olsen

Mye kunnskap, men virker å bry deg svært lite

Lege som virker å kunne mye, men selv opplever jeg at hun ikke virker interessert i å lytte. Føler jeg blir sendt inn og kastet ut igjen så fort som mulig, synd da fastlege også skal være en person man føler tillit til, men denne skapes ikke på den måten hun behandler meg på

For rask

Veldig kjapp, tar seg ikke tid til å lytte. Henviser kjapt videre men er det alltid riktig? Vi føler oss ikke trygge etter besøk hos legen, føler heller at vi har vært til bry.
Legesenteret derimot virker profesjonelt og bra.

Arrogant

Når jeg en sjelden gang besøker legen er det pga. at det er noe galt, og gjerne vil bli undersøkt. Undersøker ikke det jeg kommer med og må selv be om å bli videresendt. Føler ikke at hun lytter og tar meg på alvor og har en ovenfra og ned holdning. Har aldri fått snakke med henne om bilder etc som er tatt og hva som er funnet. Da må jeg som oftes selv ringe kontoret og spør om det ble funnet noe på bilder/prøver.

Ovenfra og ned

Mette er alltid blid, men virker oppjaget og stresset. Snakker fort, og ovenifra og ned. Er mer opptatt av å sette deg på plass enn å hjelpe. Ingen god lege om du sliter med psykiske lidelser.

Tydelig og faglig dyktig

Føler meg godt ivaretatt. Tar prøver og følger dem opp. Har måttet ha henne med i møte med nav og arbeidsgiver. Trygg og god. Godt forberedt og interessert i mitt ve og vel. Forståelsesfull. Ingen pilletriller. Veldig fornøyd.