Mette Hovland Olsen

Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Mette Hovland Olsen er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Mette Hovland Olsen

Bra

Hun er hyggelig, lett å prate med. Veldig hyggelige helsesekretærer. Liker at venterommet er stort og lyst.

Stresset og uinteressert

Hadde Mette som fastlege i flere år. Hun lyttet sjelden til det jeg hadde å si, og var mer opptatt av å prate selv. Jeg følte sjelden at det ble satt av nok tid eller at jeg ble tatt på alvor. Fordel/ulempe ved legesenteret er at man ikke er garantert time hos egen fastlege dersom det er behov for hastetime.

Fornøyd

Lege Mette Hovland Olsen er jeg fornøyd med.

Helseskretærene er ikke ok, når man ringer en sjelden gang så sitter man igjen med følelse av at man bryr dem på jobb og er hypokonder!!

God lege og et godt menneske

Jeg har hatt Mette i ca 15 år, og besøkt henne en del ila. de siste årene. Jeg får time raskt dersom det er behov, og blir alltid møtt av en varm person som tar problemene mine på alvor.
Helsesekretærene fortjener også skryt!

Veldig fornøyd!

Etter å ha vært lojal bruker av det samme fastlegekontor i flere tiår, ble oppfølgingen stadig svakere. Brukte derfor god tid og ganske grundig «research» for å finne ny fastlege. Valget falt på MHO, og det var et godt valg! Blid, rask og effektiv og tilstrekkelig tid til å lytte. Da er det bare en fin bonus at klinikken er svært godt organisert og veldrevet!