Mette Hovland Olsen

37 av 1900

Mette Hovland Olsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Mette Hovland Olsen

Stresset og uinteressert

Hadde Mette som fastlege i flere år. Hun lyttet sjelden til det jeg hadde å si, og var mer opptatt av å prate selv. Jeg følte sjelden at det ble satt av nok tid eller at jeg ble tatt på alvor. Fordel/ulempe ved legesenteret er at man ikke er garantert time hos egen fastlege dersom det er behov for hastetime.

Fornøyd

Lege Mette Hovland Olsen er jeg fornøyd med.

Helseskretærene er ikke ok, når man ringer en sjelden gang så sitter man igjen med følelse av at man bryr dem på jobb og er hypokonder!!

God lege og et godt menneske

Jeg har hatt Mette i ca 15 år, og besøkt henne en del ila. de siste årene. Jeg får time raskt dersom det er behov, og blir alltid møtt av en varm person som tar problemene mine på alvor.
Helsesekretærene fortjener også skryt!

Veldig fornøyd!

Etter å ha vært lojal bruker av det samme fastlegekontor i flere tiår, ble oppfølgingen stadig svakere. Brukte derfor god tid og ganske grundig «research» for å finne ny fastlege. Valget falt på MHO, og det var et godt valg! Blid, rask og effektiv og tilstrekkelig tid til å lytte. Da er det bare en fin bonus at klinikken er svært godt organisert og veldrevet!

Fantastisk lege!

Etter å ha byttet lege flere ganger kom jeg til Mette. Hun var den første legen som viste forståelse for psykiske plager og hjalp meg å gjøre noe med det. Hun ga meg tid til "snakketimer" når jeg trengte det før jeg fikk psykolog. Anerkjente den smerten som var der og viste handlingskraft.
Hun lot meg vente i innergangen når det var vanskelig å sitte i venterommet. Hun så mennesket bak kønummeret.

I senere tid har jeg også vært hos henne for fysiske plager, og hun er mye raskere og kortere i de tilfellene. Kan virke en anelse stresset noen ganger. Anser ikke dette som et problem, da hun er effektiv.